Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Drakula a mozikba tart

2014.06.28. 13:06 Csabi87

Hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy Universal stúdió, akik annak idején felhalmoztak egy halom mára már klasszikusnak nevezhető szörnyet. Ott volt például a farkasember, akit 2010-ben csatába is küldtek, viszont, mit szépítsünk a film megbukott - mondjuk én kifejezetten bírtam. Az Universal viszont elhatározta, hogy a többi szörny hátáról is lefújja a port, az idei áldozat pedig Drakula lehet. 

A Dracula Untold helyzete érdekes, ugyanis a rendezésre még 2007-ben Alex Proyst kérték fel, aki a Dark Cityvel, a '94-es A hollóval és az Én, a robottal már bizonyított, de túl sok pénzt kért, így mennie kellett.

Dracula-Untold-poster.jpg

Az Universal azonban nem esett kétségbe hisz rendező úgyis mindig akad, tudták ezt jól és láss csodát igazuk is lett, ugyanis a filmes berkekben tök ismeretlennek számító Gary Shore vállalta a lehetőséget és a 100 millió dolláros költség kapcsán se húzta a száját.

Az érdekes kérdés már csak az, hogy a végeredmény számadatait látva az Universal majd húzza-e. Akár a sajátját, akár Shore-ét.

Mindenesetre az októberben érkező filmhez, most felkerült az internetre egy előzetes is, ami valljuk be nem nagy eresztés. Persze tudni kell, hogy nem horrorral lesz dolgunk, inkább egy akciódús fantasyre hajaz a szép tájakkal és az örökön-örökké lebegő köpennyel, de majd meglátjuk.

Drakulának egyébként Luke Evanst öltöztették, aki mondjuk nem rég John Cusacknek asszisztált A hollóban és baromi jót alakított a No One Livesben.

 

Címkék: előzetesek poszter dracula untold

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr836436287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.29. 08:01:06

mármint a tékákba, nem?!

Én úgy olvastam, hogy a film sztréjt2dvd lesz.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.06.29. 22:57:53

@doggfather: ez biztos mozi, szórták a pénzt rá bőszen és kvázi a 2010-es Farkasemberrel van egy szinten, legalábbis célját tekintve, aztán szerintem szarabbnak tűnik trailer alapján, de majd kiderül.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.06.30. 13:32:12

@Csabi87: akkor vagy rosszul emlékszem vagy nem tudom, majd megpróbálok rákeresni hol olvastam.

süti beállítások módosítása