Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Juj! Milyen fasza előzetest kapott a Hemlock Grove

2014.06.09. 10:12 Csabi87

Alig 1 hónap múlva dobja ki a Netflix az Eli Roth nevével fémjelzett Hemlock Grove 2. évadát. 

Az a helyzet, hogy én a negyedik rész után nem kértem többet a sorozatból, viszont hazudnék ha azt állítanám, hogy ez az előzetes nem sikerült marha jól. Érdemes megnézni, ha bírod a szériát akkor főleg.

Címkék: sorozat előzetesek hemlock grove

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr86289595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.06.09. 20:40:07

Na én persze örülök, bírtam ezt a sorozatot.

süti beállítások módosítása