Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Végre! Megérkezett a Sharknado 2 teaser videója

2014.06.06. 14:08 Csabi87

Az elvetemültebb filmrajongók valószínűleg már a Sharknado folytatásának bejelentése óta vártak egy valamirevaló mozgóképes kedvcsinálóra, amihez egészen tegnap estig kellett türelmet tanúsítani. 

A videó megérkezett, igaz még kicsit nyúlfarknyi, de lesz ez még hosszabb is. A Sharknado 2. része július végén érkezik a tengerentúlon, de itthon sem kell rá sokat várni, ugyanis az Universal Channel július 31-én műsorra tűzi. Nekik jár is ezért a pacsi!

Címkék: előzetesek sharknado 2

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr356282773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.06.06. 19:56:21

@doggfather: Az első rész tavaly nagyot szólt, nyilván ez nem egy Sinister vagy egy James Wan mű, nem is akar az lenni, más rétegnek szól, másféle szórakozás nyújt. Én mondjuk nagyon várom.

Pipas 2014.06.07. 11:23:02

Ez megint valami olyan, amihez be kell venni vagy el kell szívni valamit? Én meg nézek ki a fejemből bután és nem értem, hogy nekem miért nem jön be...

nandras01 2014.06.07. 14:21:17

nem akarom elhinni, hogy a világ annyira elhülyült, hogy az ilyen szemetekből még a második részre is szükség van.
persze már az első rész sikerét sem értettem.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.06.07. 16:41:09

@nandras01: szűkítsünk Magyarországra, ahol emberek ValóVilágVillát néznek és jelentkeznek oda, a szórakozást az jelenti, hogy Csóró Lajos gatyában énekel meg ott van Dzsó... nem is sorolom tovább, pedig lehetne.

Ennek fényében azt hiszem egy Sharknado is felértékelődik.

Egyébként talán egyikkel sincs baj. Akit érdekel megnézni, akit nem, nem és akkor egy buta de boldog világban élünk.

A véleményed viszont köszönjük és bár én bírom a ZS-horrort, azért egyetértünk :)

nandras01 2014.06.07. 17:43:08

@Csabi87:
sok igazság van abban, amit mondasz, de azért azt se feledjük, hogy a vv, meg a csóró lajos, meg az anyátok közt, meg a.... házhoz jön. elég leülni a lyukacsos, pörköltszaftos pólóban egy üveg sörrel a tv elé és máris mehet az agyelszívás (persze akinél maradt elszívnivaló...)
de a röpködő cápák kedvéért ki kell mozdulni, +pénzt kiadni, szóval aktív tevékenységet kell kifejteni azért, hogy ugorjon az iq- ból még valamennyi.
na, ez az, amit nem tudok megérteni.

nandras01 2014.06.07. 17:44:35

@Csabi87:
egyébként meg attól félek, egyre inkább valószínűvé válik az idiokrácia szüzséje :(

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.06.07. 17:54:06

@nandras01: jogos, mondjuk a sharknado SyFy-on megy, itthon meg az Universal Channel adja, szóval kábelen jön, de igen. Off, de én a Paranormal Activityt nem tudom megérteni, pont az általad leírtak okán. Felkelsz, elmész a moziba, sokan vagytok és egy ezrest fizetsz, de ha viszel egy csajt, akit ölelgetni akarsz, mert úgyis fél, hiszen a PA széria híresen félelmetes, akkor 2ezer. De úr vagy, szóval veszel popcornt, meg itókat: 3 ezer. Egy olyan filmért, ami DVD-n 200 Ftért is sok volna.

Na de a média butít, ezt tudjuk, tisztelet a kivételnek, de ebből nagyon kevés van, itthon főleg.

nandras01 2014.06.07. 18:07:00

@Csabi87:
azt sem tudtam, hogy a cápák a tv- ben megy, a paranormál activityről, pedig ha nem mondod, azt hittem volna, hogy az activity nevű játék speciális formája :)
ettől persze nem lesz jobb a helyzet. az, hogy egyáltalán van igény ilyen "alkotásokra", azért jelez valamiféle gondot. nem azt várom, hogy mindenkinek tarkovszkij, tarr béla vagy eizenstein legyen a kedvence, de azért a könnyed szórakozásnak is van olyan szintje, ami vállalható és nem veri le az épeszűeknél a biztosítékot.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2014.06.07. 18:25:37

@nandras01: jaja, mondjuk mondom ezt úgy, hogy én szeretem a ZS-kategóriás filmeket. A Paranormal Activity szériát nem, de az Idegleléstől is maximum ásítórohamot kaptam, annyit is ért.

Amúgy ez tényleg egy érdekes kérdés, én néha mondjuk örülök egy cápatornádónak, hiszen baromság és hülyeség, viszont egy hangyapöcsnyivel több a fantázia benne, mint abban, hogy megint fognak 5 fiatalt, aki egy erdei házba mennek, ahol van valami gonosz. vagy egy ezredik szellemházas sztori. De ez is nézőpont kérdése, mert van, ami sablon, de mégis jól működik.

süti beállítások módosítása