Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Constantine - az első előzetes

2014.05.12. 09:57 Csabi87

Befutott az első előzetes az NBC ősszel induló egyik sorozatához, a Constantine-hoz. A képregényes démonvadász kalandjaiból mozifilm már készült, akkor Keanu Reeves alakíthatta a ballonkabátos fazont, ezt a szerepet a sorozatban Matt Ryan alakíthatja.

Az előzetes szerint lesz itt minden, mint egy zsibvásárban. Démonok, angyalok, bolyongó lelkek, tűz, szétrobbanó ablakok, épületekbe hajtó teherautók, személyautóba ütköző kamionok, tűz és vér.

Címkék: sorozat előzetesek constantine

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr216154947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ATS 2014.05.12. 17:50:08

Ez jobban tetszik neked, mint az előző? Hát szegény Keanu most sad...

KékFény6 2014.05.12. 20:10:53

Odaát koppintásnak tűnik.

Aston Kanál 2014.05.12. 20:24:08

Es a tuzet emlitettem mar?

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.05.13. 08:33:13

már 2x megnéztem, nekem nagyon tetszik. Ha kap cigit a kezébe még jobb lesz. :D

Jah nem rossz az új design.

süti beállítások módosítása