Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagylábak, sorakozó!

2014.03.25. 09:36 Csabi87

Nagyláb megvan? Néhol jetinek hívják, de a lényeg ugyanaz. Nagy és szőrös, ha pedig horrorfilm beütésű alapanyagról van szó, akkor gonosz is.Mert ilyen a természete. Általában egyedül szokott gonosz lenni, de mi volna, ha többen volna gonosz? Brian t. Jayney - tőle láthattuk a Human Versus Zombies-t, amire annak idején 4 pontot adtam, mert jószívű vagyok - és kis csapata úgy gondolta, hogy ebben bizony van potenciál és kapaszkodj meg valamiben: tényleg van!

Na jó nincs, de a filmet mégis elkészítették a zs mocskok kedvelői pedig úszhatnak egyet a koszban. Nyugi én is fogok.

Ha a poszter nem zsibbasztott le, akkor a tovább mögött előzetes is találsz. Az esetlegesen bekövetkezett agyhalálért nem vállalunk felelősséget.

Bigfoot-Wars-Poster.jpg

Címkék: előzetesek poszterek bigfoot wars

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr425877859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása