Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Oculus - spot és jelenet

2014.03.19. 09:20 Csabi87

Mike Flanagan rendező számomra tipikusan a miből lehet a cserebogár alapesetének tűnik. Annak idején az Absentia című horrorja még egy független kis produkció volt, amiben ugyan akadtak jó ötletek, de szerintem többnyire borzalmasan sikerült, viszont mégis volt, aki felfigyelt rá, a PA széria és az Insidious producerei pedig esélyt és gondolom egy adag lovettát tettek a segge alá, hogy elkészítse az Oculust, aminek a gonosza egy tükör lesz.

Először röhejesnek gondoltam ezt - még ha tudjuk, hogy a Keifer Sutherlandes Tükrök jó volt -, viszont az előzetes meggyőzött.

Most egy TV spot és egy perces jelenet érkezett az április 11-én debütáló produkcióhoz.

Címkék: oculus

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr615867276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása