Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A bűn éjszakája másodszor is - előzetessel!

2014.02.13. 10:27 Csabi87

Jó munkához idő kell - tartja a mondás, viszont úgy tűnik A bűn éjszakájának folytatása hamar elkészül, hiszen egy kedvcsináló előzetes érkezett a filmhez, június 20-án pedig a teljes változat is érkezik.

A helyzet az, hogy én bírtam az első részt - tudom, tudom szar volt, de nem vártam semmi világ megváltást és szórakoztatott és pont - a mostani trailert elnézve azonban ez kicsit talán lagymatagnak tűnik. 

purge2poster.jpg

A sztorihoz egy kis csavart kapunk - nem úgy, mint az Ikeától, nyugi - ugyanis, most nem bent leszünk, hanem kint a városban és hőseinket a dorbézoló népek üldözik majd a Bűn éjszakáján, hmm, hát úgy kell nekik.

A rendezést amúgy ismét James DeMonaco vezényli, szóval nem lesz ez zsákbamacska. Videó a tovább mögött.

Címkék: előzetesek poszter the purge 2

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr945811748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása