Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meztelen Scarlettre vágysz? Már nem kell sokat

2014.02.12. 10:14 Csabi87

Na tessék, milyen kis türelmetlen voltam, ugyanis tegnap kikerült az Under the Skin posztere, most meg előzetest is találtam hozzá.

Őszintén szólva nem izgultam össze magam - jelentsen ez bármit is - viszont értesüléseink szerint Scarlett Johansson meztelenkedik majd a filmben - az előzetesben még sajnos nem igazán. Ha más nem, ez legalább érdekes lehet. Amúgy a filmnek egy 2000-ben íródott regény képezi az alapját.

Címkék: előzetesek under the skin

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr645810725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása