Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Supernatural 9. évad 7. rész

2013.11.23. 15:32 monkeyJade

Supernatural 9.07 megtekintve és azon filózok, hogy, most ismét írjak egy részletes beszámolót az epizódról, lelőve majdnem az összes WTF pillanatot, vagy inkább arról beszéljek, hogy miért is tetszett a rész? Mert maga az epizód igazából semmivel sem vitte előre a főszál történetét. Adott volt egy ház, benne egy szellem… És a ház tele volt Dean tinédzser éveinek két hónapos emlékeivel. Így inkább a múltról tudtunk meg pár dolgot és nem a jelenről. Az alkotók úgy gondolták, hogy az idősebb tesó gyerekkorát összekötik egy jó kis szellemirtós résszel és sikerült.

Folytatás a tovább mögött.

Supernatural 9x07 (359).jpg

Úgy döntöttem, hogy magát a Winchesterek szellemvadászatát nem írom le, inkább csak az idősebb srácra és az ő tinédzser éveire koncentrálok meg arra, hogy miért is tetszett nekem annyira ez az egész, mert nagyon tetszett.

MOTW epizód volt és az egész hangulata visszarepített az első évadba. Imádtam! Hiszen pontosan azért a filingért szeretem bele a sorozatba, amit most visszakaptam. Nem kellenek ide démonok meg angyalok, meg Castiel… Bocsi, a sok Castiel rajongóktól.

Supernatural 9x07 (464).jpg

Csak két tesó és az ügy, miközben ott van közöttük az a megmagyarázhatatlan kémia, ami miatt mindig le kellett ülnöm a TV elé és vártam a részeket minden pénteken még évekkel ezelőtt. Mikor is? 2006? Emlékszünk még rá? Óh, de régen volt! Én azóta vagyok rajongó. Tudom sokan évekkel később kezdték el bedarálni a sorozatot, de én azok közé tartozom, akik nem 3-4 évadot néztek meg folyamatosan, hanem az első évadot itthon láttam, aztán bekapcsolódtam a 2. évadba, ami éppen ment Amerikába. Így az „ős” rajongók táborát gyarapítom. És ha van ilyen hasonlóan régi motoros, aki éppen most ezt olvassa, szerintem ő is ígyvolt a résszel. Egy igazi hamisítatlan Supernatural részt néztünk, olyat, amit a sorozat indulásakor vártunk és szerettünk. Amíg ezt a részt néztem elfelejtettem, hogy vannak démonok, vannak angyalok, létezik Castiel, vagy Zeke Sam testében megbújva.

Csak Sam és Dean volt. És a tesók nyomoztak. Ahogy kell! Ahogy ezt az első évadban is tették! Csak a rockzenét hiányoltam. De kaptunk helyette egy kis operát! Szóval a zene is megvolt! Sőt, John Winchestert is megkaptuk. Persze nem a nagy Jeffrey Dean Morgan személyében, de az apát is láthattuk pár pillanatig a kocsijában ülve. Sőt még a kisfiú Sam Winchester is feltűnt az Impala hátsó ülésén. Bár az a pillanat amikor Johnt és Sammyt láthattuk nem volt éppen boldog… És akkor most mégis jöjjön egy kis spoiler. Aki nem akarja tudni, a részleteket, az most ne olvassa tovább!

Supernatural 9x07 (1212).jpg

Dean tini múltjáról, amiről valljuk be, nem sokat tudunk, azon kívül, hogy ő és John együtt vadászgattak, kiderült most valami egészen új. A bunkerben az idősebb Winchester az apja telefonján hívást kap egy Sonny nevű férfitól, akiről kiderül, hogy régi jó ismerőse, és akinek van egy nevelő háza ahol tolvaj és egyéb apró bűnt elkövető fiúkat próbál jobb életre nevelni, itt élt Dean is pár hónapig. Azért került oda, mert kenyeret és mogyoróvajat lopott, hogy ő és Sam ne maradjanak éhen. Elpókerezte a pénzt, amit John nála hagyott, míg ő vadászott és amit ennivalóra kellett volna elköltenie. Büntetésből az apja hónapokig nem ment fiáért.

Így a tini Dean ott marad Sonnynál. Aki megkedvelte a Winchester fiút és baráti viszonyt ápoltak egymással. Kiderült, hogy Dean az alatt a két hónap alatt, míg ebben a házban élt jól tanult, jó jegyeket hozott, gitár órákra járt és még megyei bajnok is lett ökölvívásban. Sőt az első szerelem és az első csók érzését is itt ismerhette meg. Igazából, több mint valószínű, hogy élete pár legszebb hetét töltötte itt, míg az apja érte nem jött egy éjszakán, éppen akkor, amikor kedvesét az iskolai bálba kísérte volna… De köszönés nélkül távoznia kellett, a lány pedig kísérő és szerelem nélkül maradt azon az estén. Deannek mennie kellett, John nem tágított, hiszen várt rájuk egy újabb vadászat…

Supernatural 9x07 (1295)_1.jpg

Rohadtul sajnáltam szerencsétlen Deant. Végre boldog egy helyen, ahova igazából azért küldték, hogy megneveljék, ám az apja egyszer csak előtűnik a semmiből, az Impalával megáll a ház előtt, Sammy a hátsó ülésen, és a srácnak mennie kell. Még Sonny sem tudja lebeszélni az öreget a tervéről. John hajthatatlan. Deannek ki kell szállnia a normális életből és vissza kell térnie az őrülethez. Aztán évekkel később csörög az a telefon, amit Sonnynak megadott, és őt kéri a régi nevelő, hogy segítsen, mert úgy tűnik a házban egy szellem garázdálkodik. Az idősebb Winchester pedig öcsével visszaindul a pár hónapos boldogsága helyszínére.

Igen ez a rész inkább Deanről szólt és a múltjáról, meg az igazi vadászatról és arról, hogy mennyire szeretett volna a srác normális lenni, de John Winchester ezt soha sem engedte meg neki. Engedtessék meg nekem azt mondani, hogy ki nem állhatom Johnt! Eddig sem kedveltem, mert borzalmas apának tartottam, de most teljesen elvágta magát nálam!

Supernatural 9x07 (1696).jpg

Kitalálhattátok, hogy a rész olyan visszaemlékezős, vadászós epizód volt. S mivel teljesen hozta a régi, oldschool feelineget egy nagy ötöst adok rá. Nem kellenek ide angyalok meg egyéb storyline! Jók ezek a vadászgatód, kicsit lelkizős részek. Olvasgattam sok helyen, a nagyon hardcore angyal fanoktól olyan hozzászólást, hogy „hol van Cas, hol vannak az angyalok, hol van Zeke? Miért nem volt a részben, hiányoznak!”

De valljuk be, hát nem jó néha olyan részt látni, amiért megszerettük ezt a sorozatot? Amiért leültünk elé és néztük vagy letöltve, vagy minden pénteken az RTL Klubbon a Lost után? Én azt mondom, kellenek az ilyen részek, és aki az új szereplőket, vagy az új sztorit hiányolta belőle az talán soha sem értette a lényegét a sorozatnak vagy soha sem olyan régi motoros, mint mi páran. Örültem, hogy jött egy ilyen epizód a 9. évadban, egy első évados történet és igazából, csak Sam sérója változott meg azóta, és kicsivel öregebbek lettek, de első évados történet volt és ez így volt jó.

Supernatural 9x07 samples (52).JPG

PS: Free Castiel és Zeke rész
PS2: MOTW
PS3: Impala
PS4: John Winchester
PS5: Két tesó vadászgat.
PS6: Nagyon állat volt a szellem néni sminkje!

Címkék: sorozat supernatural

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr235652565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása