Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sleepy Hollow 1. évad 1. rész

2013.09.20. 09:51 Csabi87

Nem is olyan régen felraktunk egy előzetest a FOX-os Sleepy Hollow-hoz, akkor tetszett, amit láttam, de őszintén szólva kicsit megfeledkeztem a szériáról, aztán tegnap este ráeszméltem, hogy időközben túl is vagyunk egy pilot epizódon, így gyorsan tettem egy próbát.

Ott kezdeném, hogy egyelőre sikerült megnyerni nézőként, ugyanis nagyon jónak tűnik az anyag. Nyilván ez alapján az egyetlen felvonás alapján kicsit nehéz, hiszen még csak az sem derült ki, hogy milyen irányba megyünk tovább, annyi biztos, hogy a Jó és a Gonosz pofozgatja majd egymást ide-oda, viszont, ha a kezdeti lendület nem veszik el, akkor egy egész pofás sorozatnak örülhetünk.

Folytatás a tovább mögött.

sleepy-hollow-banner.jpg
Az Álmosvölgy és a fejnélküli lovas legendáját valószínűleg a többség ismeri - én sem vagyok ezzel másként, de eddig nem különösebben mozgatta meg a történet a fantáziámat és ki is hagytam a hozzá kapcsolódó feldolgozásokat és magát a könyvet is. Rohadtul szégyellem magam.

sleepy-hollow-pilot-2.png

Oké, az biztos, hogy a sorozat picit elrugaszkodottabb lesz mint az alap könyv, de pont ez adja a varázsát. Először is a jelenben járunk, egy jó kis múltbéli séta után, ahol megismerhetjük Ichabod Crane-t, aki a vörös kabátosok ellen küzd, Washington seregében és, mint később kiderül igen komolya feladattál látták el. Meg kell ölnie egy lovast, akinek a kezére íj van festve és amúgy elég veszélyes fickó. A terv nem teljesen sikerül, mert ugyan Crane levágja a marcona vitéz fejét, de ő maga is komolyan megsérül, eszméletét veszti, majd egy barlangban ébred a jövőben - nekünk jelenben.

Persze nem csak ő került hasonló szituációba, hanem az egykor fej nélkül maradt lovas is, aki most újult erővel próbálja befejezni, azt, amit 250 éve elkezdett, a rendőrség - főleg egy nyomozó lány - pedig végül Crane segítségére szorul, habár eleinte tök hibbantnak tartják a kis fürtöst.

sleepy-hollow-pilot-1.jpg

Nagyjából ez a helyzet meglehetősen spoilermentesen, ehhez pedig misztikum, baljós hangulat és jó kis poénok társulnak. Utóbbi mondjuk többnyire abból jön, hogy Crane a jövőbe röppent, vagy hogy a lovasnak nincs feje, de a lényeg nem ez, hanem az, hogy ezek működnek.

A színészi játékokra szintén nem lehet panasz, a múltból érkezett főhőst alakító Tom Mison nagyon ügyes, nekem kifejezetten tetszik az a nyelvezet, amit használ - ráadásul Cassone fordítása is a szokásos igényes színvonalat képviseli.

A pilot rendezője egyébként a Len Wiseman, aki ötletgazdaként is jelen van a széria életében, amúgy pedig az Underworld filmekért is ő felel, volt olyan is, amit ő rendezett és most sem igazán hibázott.

sleepy-hollow-pilot-3.png

Összefoglalva talán annyit mondhatnék, hogy a történetvezetés, a fényképezés, a sminkek és minden nagyon egyben van. Nagy durvulások ugyan nem voltak, de erre nem is számítottam, sőt talán még ilyen téren is felülmúlták a várakozásaimat. Az meg, amikor a lovas gépfegyverekkel rohangált nagyon bad ass volt.

Ahogy írtam egyelőre megfogott, amit láttam, remélem jövőhéten sem lesz borongósabb az írás.

Címkék: sorozat sleepy hollow

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr325523602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

francov 2013.09.22. 07:47:48

Teljesen jónak tűnik, izgalmas, remélem, nem mennek el valami baromság felé a későbbiekben..

süti beállítások módosítása