Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Carrie remake - új előzetes

2013.08.29. 13:49 Csabi87

Annak idején, amikor felröppent a pletyka, hogy készül a Carrie remake, akkor én kicsit kétségbeestem, hiszen valljuk be, az újrák egészen rossz arányban sikerülnek jól. Aztán jöttek az infók a szereplőkről, készült poszter, néhány kis kedvcsináló, majd jött egy előzetes és ezek mind egész pofásak voltak.Utóbbinak néhány hete már biztos van és azóta kicsit csend volt a produkció környékén, most viszont egy újabb előzetest feldobtak a netre, ezt találjátok a tovább mögött.

Jól néz ki, az anyjuk mindenit!

A hazai mozik október 17-én kezdik el vetíteni.

Címkék: előzetesek carrie

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr195483423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása