Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tudom ki ölt meg (2007) - I Know Who Killed Me

Amikor Lindsay Lohan még csak a vásznon volt rossz lány

2013.08.23. 18:10 Csabi87

tudomkioltmeg-poster.jpgSzegény Lindsay Lohan sosem volt a kedvencem, bár annak idején, amikor kis gyerkőc voltam szerettem a filmjeit, akkor még aranyos kisfiú voltam, ő meg aranyos kislány, de időközben felnőttünk én megmaradtam aranyosnak, ő meg drogos picsa lett - oké, magammal szemben elfogult vagyok, de Lindsay-vel kapcsolatban csak egy tényt állapítottam meg.

Színészként egyébként különösebben nem hiszem, hogy sokat ért el, legalábbis, ami a felnőtt pályafutását illeti, de talán majd észhez tér és lehet belőle valami.

2007-ben, ha jól emlékszem még nem voltak különösebb gondjai, akkor még csak a vásznon volt rossz jány, a Tudom ki ölt meg című filmben, ami nem aratott osztatlan sikert, sőt ki mondhatjuk, hogy csúnyán megbukott, de arra talán jó volt, hogy bemutassa, hogy a kis Lindsay bizony felnőtt és ügyesen táncol - más kérdés, hogy a filmben ezek a jelenetekre annyira volt szükség, mint majomnak kalapra; jól áll neki, de nélküle is teljes értékű volna. Mondjuk a film e nélkül se lenne teljes értékű, de mindegy.

A történet szerint adott egy Aubrey nevű lány, aki gazdag családban nőtt fel, tud zongorázni, tud gyönyörű történeket írni, azon kívül szép, okos és még csak nem is egy hülye picsa; maga a megtestesült amerikai álom. Csak, hogy az ilyen álmokba mindig belerondít valami vagy valaki. Esetünkben egy kegyetlen sorozatgyilkos, aki fiatal lányokat rabol el, megcsonkítja őket, majd pedig végez velük és kihajítja őket valahol. Természetesen Aubrey sem maradhat ki, elrabolják és megkezdődik a lány testrészeinek szakszerű amputálása és ezzel együtt szegény vesszőfutása. Pár héttel később azonban előkerül a lány, legalábbis sokan ezt hiszik, de másként nevezi magát és tagadja, hogy ő lenne Aubrey.

A tovább mögött folytatom.

tudomkioltmeg-1.jpg

Túlzás lenne horrorként beállítani ezt a filmet, bár kétségtelen, hogy akadnak véresebb és durvább jelenetek, amelyek még egész jól is néznek ki, de sajnos néhány viccesnek és tinifilmesnek szánt idióta résztt is kapunk - gondolok itt pölö a kertész fiú esetére, hogy juthat ez forgatókönyvírónak eszébe, akkor kellett volna a fejére csapni. Gáz. De igaz ez a felesleges szex jelenetre is, meg a sztriptíz táncos részekre. minek kellettek azok? Picit öncélúnak éreztem a egészet, mintha nem a film érdekeit szolgálták volna, hanem azt, hogy mindenki lássa Lindsay Lohan felnőtt, cigizik, baszik és rúdon is táncol. Nyilván részben azt akarta szimbolizálni, hogy a lány jaj de megváltozott és tényleg nem ő Aubrey, de ez így akkor is csücskös.

tudomkioltmeg-3.jpg

A vége pedig érdekes és nem feltétlen a jó értelemben. A stigmás dolog egész ötletes és izgalmas volt meg valahol a megvalósítás is jól sikerült, de picit mégis kusza volt az egész. Másodszor volt "szerencsém" megnézni és igazából elsőre sem értettem, most második nézésre több mindent felfogtam, de basszus ez nem olyan kaliberű film, mint az Eredet, hogy megnézem harmadszor is, hogy minden világos legyen. Ez is gáz.

Halom sötét jelenetet is kapunk, amikor sejtelmes és láthatatlan minden. Érzésem szerint ezzel spórolhattak is volna, tudtam volna értékelni.

A színészi játék egyébként nem vészesen rossz, egy ilyen kaliberű filmbe elmegy, sőt még jónak is értékelhető, mert a sztori egészét figyelembe véve ez egy gyenge alkotás.

tudomkioltmeg-2.jpg

SPOILER!

A forgatókönyvet Jeff Hammond írta, aki azóta sem tett semmi hasonlót és picit olyan, mintha megnézte volna az Apád-anyád ide jöjjön! című filmet és a levegőbe csapott volna, hogy basszus, csináljunk egy horrort, amiben két Lohan van. Nagy ötlet mondhatom.

SPOILER VÉGE!

A rendezés pedig Chris Sivertson munkája, aki mondjuk rendre elő áll egy-egy filmmel, de igazán kiemelkedő munkáról nem beszélhetünk.

Jó szándékkal 4 pontot talán megérdemel ez a film és egyszeri nézésre jó lehet, de csak ha nagyon unatkozunk vagy hatalmas Lindsay Lohan rajongók vagyunk.

Címkék: 2007 amerikai film 4/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr585040553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spanci 2013.08.23. 22:45:32

Hát megint kész vagyok a leírástól (de jót röhögtem) :D Kár, hogy pluszban nem kézi kamerás is, tuti, hogy meg sem próbálom megnézni :)

süti beállítások módosítása