Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Teen Wolf 3. évad 12. rész - Jön egy kis pihenő!

2013.08.20. 15:02 Csabi87

No kérem, odaértünk a Teen Wolf 3. évadának szünetéhez, hiszen januárig nem kapunk újabb epizódokat és annak ellenére, hogy az évad nem ért véget egy lezárást kaptunk, szóval akár úgy is számolhatjuk, hogy vége lett, az ilyenkor szokásos cliffhangerrel meg picit nagyobb csinnadrattával. 

A tovább mögött spoileres írás következik.

teenwolf-3-12_1.jpg

Az évad elején egy picit még sopánkodtam, hogy nem vagyok abban biztos, hogy jó lesz a folytatás, de szerencsére tévedtem, hiszen talán még kiforrottabb lett az egész, persze a hülye tinivonal továbbra is meg van, de azt hiszem a készítők tettek egy lépést előre. Horrorisztikusabbnak éreztem az egész sorozatot és talán a karakterek is előnyükre változtak, illetve sokkal kevesebb Lydiát és Allisont kaptunk - vagy csak én éreztem így?

Az előző részt a jeges vízbe merülésnél hagytuk abba, a folytatás pedig innen következett és kiderült, hogy a három kis "gyerkőc" már járt a Nemeton környékén, így gyorsan be is tudták azonosítani a helyszínt. A kérdés az, hogy vajon ez a halálközeli élmény jár-e valami kihatással mondjuk a jövőben, januárban? Egyelőre a végén csak említés szintjén hallhattuk, hogy bizony a lelkük picit sötétebb színbe borult. De ennyi és nem több.

teenwolf-3-12_2.jpg

A szülők természetesen megmenekültek és a jó oldalról ez alkalommal sem vesztettünk el senkit. Ez persze nem meglepő, nincs vér az írók pucájában. Derek mondjuk talán eltűnik a folytatásban, de őt csak szimplán kiírják, ez meg töketlenség - igaz így könnyebben visszatudják hozni, mint Tamás atyát egy másik nagy sikerű sorozatban. Egyébként a gyávaságukat jellemezheti az is, hogy a két pöcsfejű iker is megmaradt, az ő játékukat pedig januárban is élvezhetjük, hátha addig beíratják őket valami tanfolyamra, mert ez így karcsú lesz.

Deaucalion visszanyerte a látását és közben még tök jó pofa démonfarkassá is változott, talán ez volt a legjobb a mostani epizódban, még szépen is sikerült megcsinálni - nem úgy a Scott-féle erőtéren való áttörést. Az elég béna volt, de legalább főhősünk végre alfa lett, ráadásul ugye truealfa, ami kétszer menőbb mindennél a világon.

teenwolf-3-12_3.jpg

Jennifert kiírták, meg is halt, sőt ugye a vége cliffhanger is hozzá kapcsolódik, hiszen a jó pofa és számító Peter megint csak rosszban sántikál és szeretne újra (csak ne, hogy engem is megöljön emiatt) alfa lenni. Ez mondjuk nem volt olyan túl váratlan, hiszen marha jól érzékeltették eddig is, hogy ő egy kis geci és azért terelgeti Dereket előre, hogy a saját malmára hajtsa a vizet.

A folytatás tehát januárban érkezik és talán új lényeknek örülhetünk majd, hiszen Beacon Hill most már egy világítótorony, ami vonzza magához a természetfeletti lényeket. Kíváncsi vagyok miféléket kapunk. Januárban a folytatásnál én ott leszek.

Címkék: sorozat teen wolf

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr335468203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása