Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Cápák a tornádóban?!

2013.07.11. 13:12 Csabi87

Éppen meló előtt vagyok, pakolgatok, készülgetek - meg izgulok, mert elvileg pay-day a mai - és közben azon gondolkozom vajon mi kell nekem és láss csodát rátalálok a Sharknadora és majdnem végig fosom a bokám - na nem a félelemtől.

Egy hatalmas tornádó, amely Los Angelest sújtja, ha pedig ez nem volna elég a tornádóban cápák vannak, akik vidáman röpködnek és csattogtatják cafatolásra gyártott fogaikat. Zseniális, de most nem?

Nyilván ezekhez a filmekhez kell egy befogadókészség - amit mondjuk néhány sör vagy valami tömény abszolút növelni tud - aztán pedig lehet csapatni.

sharknado-poster.jpg

A rendezést egyébként Anthony C. Ferrante vezényelte, akinek idén a Hansel & Gretelt köszönhetjük - szerintem ez nem is volt annyira szar, sőt a maga nemében egészen tűrhető - de korábban a gyatra A fejnélküli lovas támadását vagy a Kísértetek éjszakáját is neki köszönhetjük. Nem egy ügyes fiú, de ilyen is kell a szakmába.

A szereplők közül Tara Reid nevét említeném, akiknek a Amerikai Pite óta mintha nőtt volna a cicije valószínűleg ezért is sikerült jó érzékkel beválogatni és nem a színészi képességei miatt, mert az hogy valaki szép, kevés.

Előzetes a tovább mögött, a bemutató pedig ma lesz az Államokban.

Címkék: előzetesek poszter upcomings sharknado

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr615400377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2013.07.12. 08:49:41

ez olyan csak dvd-re készülő Asylum szintű produkciónak tűnik. biztos moziban mutatják be?

ecch 2013.07.12. 09:20:19

Ahhoz képest még túlságosan ki is dolgozták, a DVD/VHS/light verziók ennél gagyibbak. Itt az alapötlet a ..... hagyjuk :D

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2013.07.12. 10:09:12

@Bogoj: Bocsi, tényleg kicsit pontatlan voltam, a bemutató alatt azt értettem, hogy a SyFy csatorna adta 11-én :) Moziba persze, hogy nem került be :)

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2013.07.13. 15:39:14

@Csabi87: akkor jó. megnyugodtam...
:-))))))))))

süti beállítások módosítása