Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Búra alatt 1. évad 2. rész - Under the Dome

2013.07.03. 13:33 Csabi87

A múltkor oly kimagasló nézettségi adatok után az Under the Dome nem sokat  hátrált, viszont a mostani rész azt hiszem valahol vízválasztó lehet. Én baromi izgatott vagyok a folytatást illetően és továbbra is azt gondolom, hogy egy tűrhető Stephen King adaptációval van dolgunk, ráadásul akadnak eltérések bőven, így azok számára is izgalmas lehet a végkifejlet - ami elvileg szintén eltérő lesz, szerencsére, mert a könyv befejezése szerintem ritka rossz volt -, de a kétkedőket is megértem, ugyanis elmentünk picit a baromságok és a klisék olyan nagyon ismert területére, persze mit vártunk egy országos csatornán futó sorozattól?!

A tovább mögött spoileresen folytatom.

under-s01-s02-1.jpg
Kezdjük ott, hogy elvesztettük az egyik legérdekesebb karaktert - igaz már az előző rész végén - ugyanis Duke rendőrkapitány/seriff bácsi felmondta a szolgálatot és nagy kár érte a színész jó, a karakter pedig érdekesnek tűnt, de szerencsére azért maradt nekünk még néhány rejtélyes alak.

Néhányan szapulják a színészi játékot és tény, hogy lehetnek ezen a téren problémák, de érzésem szerint senki nem lóg ki a sorból, sőt az ifjabb Rennie-t alakító srác is idegesítő a szerepe szerint és legszívesebben a földbe döngölnénk, de most valahogy az az érzésem, hogy egy jó alakítást láthatunk. Más kérdés, hogy az is elképzelhető, hogy Alexander Koch igaziból is egy ilyen kis pöcs és csak az "Add magad!" felkiáltásnak tesz eleget.

Ha pedig már rátértem a szereplőkre akkor idősebb Rennie urat ismét szóba hoznám, számomra Dean Norris még mindig zseniális, talán a legeltaláltabb karakter és a legjobb alakítást is tőle kapjuk.

under-s01-s02-2.png

De van sajnos feketeleves része is a dolgoknak, ugyanis tény, hogy igyekeztek néhány baromságot az epizódba zsúfolni, mindezt klisékkel megtűzdelve. Utóbbi szerintem nem meglepő, aki ezen pattog az ne nézze tovább se ezt a sorozatot, se másik országos adón futó szériát - biztos rosszul gondolom, de nagyon kevés az eredetiség ezekben a sorozatokban, főleg ha valaki mondjuk napi szinten lánc sorozat- és filmnéző, az itt látható klisék pedig inkább - egyelőre - csak bosszantóak.

Ellenben az, hogy a tiszteletes profi zsebtolvaj már inkább kivághatja a biztosítékot, az pedig, hogy lényegében fél másodperc alatt felgyújtott egy házat marha nevetséges volt. Nem értek a fából épült házakhoz és a függönyökhöz sem, de olyan gyorsan gyulladt ott ki minden, mintha az öreg Duke kerozinnal permetezett volna két naponta. Nem tudtam, hogy nevessek-e a jelenet láttán vagy essek kétségbe.

Kíváncsi vagyok a folytatásban hogyan haladunk tovább, egyelőre picit úgy tűnik, hogy kapunk egy epizódot és egy problémát, míg a háttérben ott lebeg a nagy probléma a búra. Igazából egyelőre számomra ez nem tűnik zavarónak, csak úgy, mint a propán probléma sem. Nyilván nem akarok a könyvből spoilerezni, de annak alapján én még érdekesnek is érzem ezt a részt.

under-s01-s02-3.png

Annyi biztos, hogy ismét csak úgy elröppent 40 perc és a végén morcosan vettem tudomásul, hogy a folytatásra még egy hetet kell várni. Továbbra sem mondanám, hogy mekkora újdonság a sorozat és hogy átütő erővel bír, de annyi biztos, hogy engem sikeresen megvásárolt magának és picit talán éhezem is rá minden bugyutasága ellenére.

Amúgy ti hogy vagytok ezzel a magas homlokú lánnyal? Szerintem ő felelős mindenért nagyon zavarba ejtő feje van. Az a fajta, akit az utcán is megbámulsz és érzed, hogy valami nincs rendben vele.

under-s01-s02-4.jpg

Címkék: sorozat under the dome

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr295389217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása