Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Teen Wolf - 3. évad 1. rész

2013.06.06. 13:42 Csabi87

A héten kezdett az MTV tini horror sorozat a Teen Wolf, így végre talán megint van mit nézni sorozat fronton. Persze azért most baromira túlzok, mert ez kifejezetten az a sorozat, amit legalább ugyanannyian  utálnak, mint amennyien szeretnek.

Őszintén szólva én egészen ki vagyok békülve a szériával annak ellenére is, hogy néhány szereplőt kapásból fejbe rúgnék, de hazudnék ha azt mondanám, hogy kicsit se vártam a folytatást, főleg annak fényében, hogy a második évad egész faszára sikerült, voltak kifejezetten jó részek, már ha valaki tényleg bírja ezt a tini stílust. De ha már hasonló kategóriás dolgoknál tartunk a Hemlock Grove-nál számomra értékelhetőbb a Teen Wolf - és ne ringassuk magunkat álomba, a Hemlockra is ráhúzhatjuk, hogy tini sorozat csak míg az unalmas, addig itt - néha mondjuk gagyin kivitelezett de - néhány pörgősebb jelenet is akad.

teenwolf-3-1-5.jpg

Kíváncsian vártam tehát a folytatást, már csak azért is, mert bíztam benne, hogy az eltelt majd fél évben szereplőinknek sikerült elsajátítaniuk a színészet csínját-bínját, hiszen bőven akadtak olyanok, akikre ez ráfért volna. A rossz hír, hogy a hölgyek közül Crystal Reed és Holland Roden pont olyan bénák, mint eddig is, de talán a vicceskedő Dylan O'Brien mintha egy fokkal javult volna, Tyler Posner játéka meg az előző évadban se volt annyira vészes.

A legjobb viszont az lesz ha a tovább mögött spoileresen folytatom.


Picit keresgéltem magamban a szálakat, hiszen őszintén szólva nem nagyon vágtam hol maradtak abba az események, bár pár másodpercben igyekeztek visszazökkenteni a kerékvágásba. Egy Alfa-falka érkezett szeretett kis városunkba, ahol már így is legalább kettővel több vérfarkas van, mint kéne és valószínűleg ebben az évadban az ő geciskedéseiket nézhetjük végig - mármint az alfákét.

teenwolf-3-1-6.jpg

4 hónap eltelt időközben és például Jackson karakterét ki is írták, Londonba ment - mert így el lehet sütni azt, hogy egy amerikai farkasember Londonban, és naná, hogy el is sütötték, az írók azért még mindig nem nőttek fel, mert ez elég kínos és erőltetett poén volt. Az ok egyszerű Colton Haynes elment zöld íjászkodni, érte mondjuk kár.

A többiek viszont szinte maradéktalanul visszatérnek; ugye gerle párunk szakított, de most, hogy itt a suli időszak újra látják egymást, gondolom a lámúr is dúlni fog és sajnos a romantikus vonulat azért most is megmaradt, gondolok itt például a "tetoválást akarok magamra, mert ez arra emlékeztet, hogy hősszerelmes vagyok" jelenet. Jajj, hát telesírtam négy zsebkendőt is. Persze nyilván tisztában vagyok azzal, hogy ezeket sosem fogja magáról levetkőzni a széria, így pedig a megszoksz vagy megszöksz elv érvényesül.

teenwolf-3-1-4.jpg

Ja és akkor ugye alfa farkasok, na ők fel is tűntek és elkezdtek gonoszkodni, bár egyelőre elég lagymatag epizódot kaptunk, én kicsit jobb felvezetésre számítottam, mert azt eddig is tudtuk, hogy megjöttek az alfák és baj lesz és ennél sokkal több most sem derült ki.

Persze újdonságot kaptunk például két meleg kinézetű iker fiút, akik ha nem bőrdzsekiben néznek csúnyán, akkor félmeztelen bújnak egymás testébe - aki látta érti mire gondolok. Apropó első motoros és ikres jelenet, hogy milyen gagyi volt. Jézusom. Szerencsére azért utána akadtak ügyesebben kivitelezett részek, bár a szarvas támadás szintén nem ér csillagos ötöst - ellenben a fekete madárhad jó volt - illetve ha már technikai dolgoknál tartunk, azt ugyan miért kellett totálban mutatni, hogy Scott kezére visszavarázsolják lángvágóval a tetoválást, annyira buta CGI kinézete volt, jelentősége meg nem.

teenwolf-3-1-3.png

Jó kis verekedésekből nem sokat kaptunk, mindösszesen egy liftes affér akadt, ez mondjuk nem volt rossz, de az ilyen felvételek mindig jól voltak kitalálva, csak egyelőre éheztetnek minket - legalábbis remélem.

Az új vonal tehát adott, ez alkalommal nagyon gonosz piros szemű farkasok ellen megy a küzdelem és gondolom nem is kérdés, hogy ki nyer, mindemellett pedig valószínűleg Scott és a tepsi arcú leány, Allison nyálaskodását is élvezhetjük, csak úgy, mint Stiles bénázásait.

teenwolf-3-1-2.jpg

Ja humor terén azért néha voltak jó poénok, na nem hangosan nevetős dolgok, de bevallom volt, hogy elmosolyodtam.

Pontot sorozatra nem szoktam adni, aki nem ismeri a szériát biztos, hogy nem emiatt az epizód miatt fog beleszeretni, de aki eddig nyomon követte nyilván megmarad és kíváncsi a folytatásra.

Címkék: sorozat teen wolf

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr145346971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása