Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Supernatural 8. évad 23. részt - Vége az évadnak!

2013.05.19. 16:18 monkeyJade

Carry on my wayward son!

Az utolsó Supernatural rész, a 23. a 8. évadból, a beharangozott Grand Finálé, megtekintve, és számomra valahogy elmaradt a nagy WTF moment a végéről. Lehet, velem van a gond, vagy rossz passzban néztem végig, de nem éreztem azt, hogy OMG, azonnal folytatást kérek! Pedig kétszer is megtekintettem, hogy az élmény meglegyen, de egyszer sem fogott meg és nem vitt magával.

Olvasva a többiek véleményt, nem én vagyok az egyetlen ezzel az ürességgel most, de persze a többség imádta. Aminek örülök. Fura, hogy ők nem éreznek valami féle hiányt. De hát nem vagyunk egyformák.

Folytatás a tovább mögött.

Supernatural 8x23 (979).jpg

Számomra ebben az évadzáróban semmi olyan esemény nem történt, amire ne számítottam volna. Nem igen lepett meg a legvége sem. Sőt Castiel… Nem akarok spoilerezni, mert aki még nem látta, az egészen biztosan elküld édesanyába, szóval ő sem lepett meg. Már évadokkal ez előttre vártam ezt a Castiel dolgot, de csak most kaptuk meg. FANSERVICE már megint, mint mindig. És én már nem szeretem ezt.

Miért kell a készítőknek folyamatosan kedvezni a rajongók akaratának? Ok, néha kell, szükséges. Lásd Amelia kiírását Sam mellől. A lányt mindenki utálta, így fogták és kiírták azzal, hogy megjelent a férj. Unalmas is volt az a storyline. Nem is kellett.

Supernatural 8x23 (1610).jpg

De elég! Nem kell mindig azt tenni, amit a rajongók akarnak! De most is mi történik… Castiel rajongók évek óta várnak erre az ominózus pillanatra és számomra úgy tűnt, hogy az egész finálé nem is Sam próbáiról szólt, sokkal inkább a 9. évad előkészítése és Castiel főszereplővé avanzsálása. Mert tudjuk jól, hogy Misha Collins a 9. évadtól állandó főszereplő lesz a sorozatban. És ez a 23. rész inkább erről szólt, hogy, hogyan és miként is lesz ő a 9. évadtól főszereplő. Remélem, aki látta a részt az tudja miről is beszélek, aki meg még nem az most bután néz, ahogy próbálom elkerülni a BIG spoilert! Ne haragudjatok.

De hogy beszéljünk is a fináléról, ne csak misztikus mondatokat szórjak, lássuk miből élünk.

Supernatural 8x23 samples (20).JPG

A srácok az angyal táblát akarják, Crowley a démon táblát akarja. Nincs mit tenniük a tesóknak, találkoznak a Démon Királlyal. Itt jegyezném meg, hogy Mark Sheppard egyszerűen isteni. Én nem tudom, hogy kit akartak volna még erre a szerepre, de az ember egy zseni. Ahogy előadja Crowleyt, amilyen gonosz, de mégis, imádni való. Nem tehetek róla, hogy az egyik nagy kedvencem az ő karaktere. Jól van megírva, jók a szövegei, jó az ember, össze van téve, ahogy kell!

De nem kalandozok. Vissza a történethez, persze a nagy spoilereket most TÉNYLEG próbálom elkerülni. Szóval a Winchester tesók találkoznak a Királlyal, természetesen az angyal tábla mellett, Crowley az utolsó próbája is Sammynek. Egy démon meggyógyítása.

Supernatural 8x23 samples (22).JPG

Az előző részből kiderül, hogy lehetséges a sötét lelkek gyógyítása tiszta vérrel, így a srácok megpróbálják követni azt, amit a filmen láttak, nincs is más esélyük. S mivel a tesókról beszélünk, Crowleyt csapdába csalják, megszerzik a táblát és magát a Démon Királyt is. Egy elhagyatott templomba viszik őt, ahol megpróbálja az öcsi a lehetetlent, meggyógyítani a Király démonát.

S míg a srácok az utolsó próbán dolgoznak, addig ne feledkezzünk meg Castiel próbáiról sem. Metatron és szárnyas haverunk a második angyali próbát szeretnék végrehajtani, elvenni Cupidó nyilát. Ám Castiel ehhez Dean segítségét kéri, aki nehezen ugyan, de rááll és otthagyja testvérét Crowleyval. Igazából nem is tehetne mást, hiszen nem tud segíteni Sammynek, aki láthatóan haldoklik. Minél közelebb kerül a próba végső szakaszához, minél több saját megtisztított vérét áldozza fel, vagyis szúrja bele a Démon Király ereibe, annál közelebb kerül saját végzetéhez. Borzalmasan fest a srác és itt megint csak álljunk meg.

Én tudom, hogy rengetegen kritizálják Jared Padalecki teljesítményét színészileg ebben a sorozatban. Lássuk be, hogy valóban nem a legnagyobb színészek egyike, de sem a szerep, sem az írók nem kedveztek soha sem Sam karakterének, pedig benne mindig is ott volt a potenciál, ám valahogy soha sem sikerült kinyerni belőle azt. De most… Az utóbbi pár részben, de főleg a fináléban, Jared überszuper, hogy úgy mondjam. Sam karakterét jól megfogta. Minden szenvedésével, minden kínjával, minden szeretet éhségével együtt. Le a kalappal előtte. Remélhetőleg ez a tendencia a játékában tovább folytatódik a 9. évadban is. De ehhez természetesen kellenek az írók és a rendezők is. Sam karaktere akkora lehetőséget rejtett mindig is, de folyton elbaltázták! Most ne hibázzanak! Jared, azt hiszem készen van, s mint színész most kell megfogni őt.

Supernatural 8x23 samples (62).JPG

Ok, bocs a kalandozásért, de ezt muszáj volt leírnom, mert nagyon tetszett a játéka. (Csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy számomra a finálét körülbelül Padalecki játéka mentette meg és Dean utolsó nagy monológja az évadban, ami a testvériségről szólt. Ahogy az elején is írtam, nekem semmi nagy durranás nem történt.)

Jaj, de hol is tartottam? Óh, igen. Castiel és Dean megkeresik és meg is találják Cupidót és a nyilát is megszerzik. Ám, ne felejtsük el a harmadik szálat, Naomi és a sleppje megtalálja Metatront és Castielt. Metatront magukkal is viszik, fel a Mennybe, ám a Tollnok nem hajlandó beszélni Naomi kínzásaira sem. Ellenáll.

Eközben a Földön Sam harcol a saját fájdalmával, az utolsó próba kínjaival, ám sem ő sem Castiel és Dean nem sejti, hogy minden átverés. Hogy Metatron hazudott nekik, hogy Naomi igazából csak jót akart, s hogy ha Sam befejezi a próbákat, meghal….

De… Nem szeretném pont az utolsó rész összes spoilerét ellőni. Ezt most nem. Inkább nézzétek meg. Aki pedig látta, az pontosan tudja miről beszélek. Viszont a pontozás… Mint, ahogyan az elején is írtam, engem ez az egész nem hatott meg. Számomra a vége nem volt sem OMG sem WTF.

Supernatural 8x23 samples (69).JPG

A magam részéről úgy gondolom, hogy a leggyengébb évadzáró volt, amit valaha is láttam a Supernatural történetében. Kövezzetek meg, nem érdekel. Az utolsó jelenet, vagy az hogy, Castiellel mi történik… Nos, én számítottam rá, hogy egyszer ez bekövetkezik, nem volt húha fordulat. Az inkább jobban érdekel, amiről kevesen, sőt alig beszélnek, hogy mi lesz most Sam Winchesterrel? Mert hát… Aki látta adjon választ. Mert mindenki csak az szárnyasokkal van elfoglalva, éppen ezért is mondtam, hogy ez a rész sokkal inkább Castiel bevezetése a 9. évad főszereplőjévé rész volt, mint sem az, hogy Sam kiállja-e a próbákat vagy elbukik.

Engem érdekel Sam sorsa ezek után. Érdekel Dean sorsa ezek után. Sőt Kevin sorsa is. Castiel Fanservice, nincs mit tenni, de a tesók? Most mi lesz? És mi lesz most a Mennyel és Crowleyval? Hiszen őt se hagyjuk ki a sorból!

Sok kérdés merül fel bennem és a legkevesebb azzal kapcsolatban, hogy hurrá Castiel az lett, amivé a rajongók akarták. Bocsánat a sok fantól. Érdekel a tesók sorsa, mert nagy szarban van Sam, a legnagyobb szarban és talán nem menekül… Dean pedig megmutatta, hogy a legjobb testvér és báty akit csak az öcsi kívánhat magának még akkor is ha voltak pillanatok, amikor nem igen kedvelték egymást.

Supernatural 8x23 samples (9).JPG
Én a fináléra 3 pontot adok. Sajnálom. Nekem nem jött be. Többet vártam és nagyon keveset kaptam. WTF pillanatot akartam, de nem jött, pedig mennyire szerettem volna!

Hajrá Winchesterek a következő évadban is! Sok sikert a srácoknak! EGYÜTT!

PS: A speciális effekt csoport… LE A KALAPPAL előttük! WOW!
PS2: A sminkesekre ugyan ez vonatkozik. Végre felnőttek a feladathoz!
PS3: A látványvilág 5 pontot kap
PS4: Adjatok Emmyt Jared Padaleckinek, mert megérdemli, és mert Loréal (a haja még mindig lobog)
PS5: Jövőre Castiel Show?
PS6: Dean monológja a végén a legjobban megírt szöveg volt a Supernatural történetében.
PS7: Vajon túlélte a sheriff az elején?

Címkék: sorozat supernatural

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr505307161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása