Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hemlock Grove 1. évad 4. rész

2013.05.03. 09:58 Csabi87

Igazából elég nehéz bármit is írnom a negyedik rész kapcsán, ugyanis csak a korábbi hőzöngésemet tudom ismételni: nagyon nagyon másra számítottam.

Nem ismerem a könyvet, ami alapján a sorozat készült, de ha sok köze van a TV-s változathoz, akkor gratulálok mindenkinek, aki kiolvasta, nem lehetett könnyű olvasmány. A széria pedig nem könnyű néznivaló.

Annak idején sokan ujjongtunk, hogy de jó, nem egy tinihorror csinálnak ebből, hanem olyat, ami a nagyok számára is fogyasztható, de a mostani epizód kapcsán teljesen pirosra érett bennem az a gondolat, hogy ennél még a Teen Wolf is jobb. Igaz a színészek többsége csapnivaló - de ilyen itt is akad - viszont legalább valamennyire izgalmas és nem az erdőbe próbálnak bevinni minket.

A tovább mögött jöjjön az írás a negyedik részről. Ezúttal azt hiszem nem leszek túl hosszú.

Hemlock.Grove.S01E04-1.jpg
3 napja láttam az előző felvonást és őszintén szólva annyira nem hagy bennem mély nyomot a sorozat, hogy fingom nem volt, hol hagytuk abba - hiányoltam is a previously mókát.

A fonalat mondjuk nem volt nehéz felvenni újra, nyomoznak a gyilkos után, plusz, hogy tuti megzavarodjunk egyelőre mellékszálnak tűnő dolgokkal is fárasztanak minket. Ha jobban kellene vázolnom, hogy miről van szó, akkor talán úgy lehetne összefoglalni, hogy a fura szemű nyomozó néni farkas kakit talált, majd kiástak egy hullát is a részben. Ennyi.

Hemlock.Grove.S01E04-2.png

A farkaskakiról szerencsére közelit is kaptunk, nem tudom, hogy a sorozat minőségére próbáltak-e utalni - jó most pöcs vagyok, mert ekkora baj nincs. Illetve a "hullarablós" jelenet során végre kaptunk valamit, ami picit is izgalmas volt - bár sejthettük előre, hogy mi lesz a vége - így négy rész után pedig itt volt az ideje. Egyébként ez a pár perces jelenet volt a horror a mostani részben. De ezt megszokhattuk, 50 percből 5 perc értékelhető horrorként a többi meg dráma, de valami irtó fura módon.

Famke kisasszony még mindig jól alakítja az úri kurvát, a többiek hozzá képest szinte csak vannak, néhány pedig abszolút feleslegesen.

Hemlock.Grove.S01E04-3.png

Sajnos az irány továbbra is ez a lassú, sehova nem tartó misztikus maszlag és tényleg nem tudom, hogy ez hány embernek tetszik - néhány itthoni nézővel beszélgettem a jelenségről és úgy tűnik nem vagyok egyedül azzal, hogy ez picit kevésnek tűnik.

FELHÍVÁS

Ha valaki közületek kedvet érez magában, hogy a sorozat maradék epizódjairól egyenként írjon pár gondolatot, "hogy volt" formájában, az nyugodtan írhat a talesfromtheblog@gmail.com címre. Nem tudom a jövőben mennyi időm lesz erre a sorozatra, a többi és izgalmasabb néznivaló mellett.

Címkék: sorozat hemlock grove

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr505262268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsézön 2013.05.03. 12:27:02

Csak az első részt néztem meg, de elég is volt. Én sem erre számítottam az első infók alapján. Bár a trailerek már elég árulkodóak voltak. Szar tinifos. Valami jó kis kisvárosi "na ki a farkasember" témára vártam. Valami fasza nyomozgatós, parás cuccra. Nem jött be. Megy a gatterba egy rész után.

stargatelost · https://twitter.com/stargatelost 2013.05.04. 00:24:36

Az ötödik résszel nálam kasza, semmi nem történt benne. Eluntam az életem. Jobb is, ha hagyod a francba :)

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2013.05.05. 21:56:43

Egyébként az a durva, hogy úgy hírlett nem tinifos lesz, sőt komolyan mondom, az abszolút tinifos Teen Wolf jobb.... ott legalább történik valami... itt pedig ugyan tényleg nyomozgatnak... de két részt majdnem át aludtam... szóval sajnos ez kasza a részemről is...

2013.05.17. 09:16:40

Azért érdekes, hogy megy a nagy fikázás, az American Horror Storyt meg az egekig magasztaljátok...pedig az aztán tényleg szar. Nekem ez tetszik, amattól meg hányok, alig bírtam végig az első évadot, és nagyon megdöbbentem, hogy második is lesz-van. De hát ízlések és pofonok...Nem baj, hogy nem írsz róla, úgyis utáltam olvasni, pedig amúgy szeretem az írásaidat.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2013.05.17. 20:14:09

@mejicano: Azt azért megjegyezném, hogy az AHS mostani évadáról nem én írtam, tehát két különböző ember véleménye, még egy percet nem láttam az AHS 2. évadából - az első tetszett, de azt sem magasztaltam - szóval azt azért vegyük figyelembe.

De igen ízlések és pofonok. Egyébként ha gondolod egész nyugodtan folytathatod a leírást a maradék Hemlock részekről, már csak azért is volna jó, mert legalább olyan írna róla, aki élvezi, amit lát :)

2013.05.20. 14:23:25

@Csabi87: Megtisztelő az ajánlatod, mégsem szívesen élnék vele. Egyrészt, mert nem érzem magam képesnek rá, kellő háttérismereteim sincsenek, másrészt meg úgy látom, csak nekem tetszik, akkor meg minek?
Majd októbertől megint írsz a TWD_ ről, és azt szeretni fogom.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2013.05.20. 15:37:46

@mejicano: Rendben :)

Igen a tervek szerint arról lesz írás, ki nem hagynánk, de időközben még a Teen Wolf és ha minden igaz az Under The Dome is terítékre kerül :)

Egyébként amennyire én látom volna igény a Hemlock Grove írásra, nyilván nem akkora, mint egy TWD-re, csak pont amiatt, amit Te is írtál, nem szeretnék róla írni, meg számomra sajnos tényleg elég negatív élmény volt, csak pocskondiázni pedig nincs értelme.

2013.05.22. 08:09:30

Na, a 8. rész tényleg borzasztó volt...unalmas, de legalább érthetetlen.

süti beállítások módosítása