Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Walking Dead - Jose Pablo Cantillo (Martinez) interjú

2013.04.12. 10:17 Csabi87

bréking.jpg

A mai napra egy újabb The Walking Dead interjúval készültünk, ezúttal egy korábbival, amiben Jose Pablo Cantillo-t, a sorozat Martinezét faggatták.

Az interjú eredeti változatát megtaláljátok az AMC blgon.

Martineznek rengeteg emlékezetes pillanata volt a mostani évadban a baseball ütőjével. Csak nem a ligában sajátítottad el a használatát?

Szükség volt gyakorlásra, bár van némi közöm a harcművészetekhez. Jeet Kune Do-t és brazil Jiu-Jitsu-t is tanultam. A Jeet Kune Do során volt, hogy egy úgy nevezett kali bottal gyakoroltunk, ez nagyjából akkora és olyan, mint egy baseball ütő. Picit mondjuk másabb, de elárulok egy titkot, a forgatásokon gumiból készült ütőkkel dolgoztunk, ami pont olyan nehéz volt, mint egy Kali bot. Ez segít abban, hogy ne sérüljünk meg és igazából így picit magabiztosabb is az ember. Egész jót szórakoztam és elég menőn is nézett ki.

Folytatás a tovább mögött.

martinez-2.jpgÚgy tűnik Martinez felszabadultan teríti le a járkálókat. Mi az, ami közös bennetek?

A harcművészetek és a szörfőzés. A harcolásban az, hogy az edzések során tényleg beléd vésődnek gyilkos ösztönök. Felkaptunk egy bukósisakot és izomból harcoltunk az edzéseken a botokkal. Vagy kesztyűt húztunk és elkezdtük püfölni azt, akin a sisak volt. Térd, könyök, fej - ezekben a helyzetekben nem kell mindig az öklödet használnod. Van ebben egy kis színjátszás is. Valami mindig motivál az ilyen harcoknál, mondjuk, hogy megvédd azt, akit szeretsz vagy ilyesmi. De, ami igazából engem illet mostanában, a szörfözés az, ami igazán felszabadít, a harcművészet már kevésbé, biztos mert öregszem.

Martinez a 14. részben kapott egy elég nehéz feladatot, hogy vegye el Andrea fegyverét. Kellett már lefegyverezned valakit?

A gyerkőcömet, 4 éves és mindig úgy szorongatja a játékait és plüsseit, mint Andrea a fegyvert. Pont ma reggel vittük az oviba, és tényleg nagyon nehéz rávenni arra, hogy lemondjon a játékok oviba hordásáról, komolyan mondom naponta 5-10 percet töltünk azzal, hogy rávegyük engedje el a zebrát a fojtó szorításból. Van, amikor bizonyos tárgyakhoz nagyon ragaszkodunk. Ez is ilyen.

martinez-1.jpgMartinez és Daryl versenyeztek a járkálók leölésében. Van ehhez hozzáfűznivalód?

Tegnap késő estig voltam egy kis összejövetelen. Voltak ott olyan fura, undorító, pácolt tojások, egy hatalmas üvegben, ami valami lila folyadékkal volt feltöltve. Ott voltunk és egy srác azt mondta, ezekhez hozzá se nyúlt senki. Én erre rávágtam, hogy nem mersz megenni egyet. Erre lenyomott kettőt és azt mondta: Nem mersz megenni hármat! Nős vagyok, nem akarok én senkit lenyűgőzni, de elfogadom a kihívásokat. Kettőt betoltam, meg egy harapást a harmadikból, aztán feladtam. Egy féllel többet ettem, mint az a srác. Ez vicces. Középnyugaton nőttem fel, van két bátyám, régen a fociban versenyeztünk, néha pácolt tojás evésben kell, máskor pedig zombi gyilkolásban. Amíg nem fajulnak el a dolgok, addig szerintem ez egy jó dolog, közelebb hozza egymáshoz az embereket"

Mi a titka egy remekbe szabott zombi gyilkolásnak?

Rengeteg minden kell ahhoz, hogy egy ilyen gyilkolás jó legyen. Egy részt az írók írnak. Aztán leülsz a kaszkadőr vezetővel és felvázolja a dolgot. Aztán jön az effektes srác, aki azt mondja, hogy tök jó lenne, ha így meg úgy kanyarítanád az ütőt, hogy még durvább legyen a vérfröcskölés. Ez csapatmunka, meg kell bízni egymásban és együtt kell működni, hogy egy gyilkolás minél jobban nézzen ki.

Az eredeti interjút itt találjátok, illetve ajánljuk a figyelmetekbe a The Walking Dead - Magyar Facebook Rajongói Oldalát.

Címkék: interjú sorozat zombi the walking dead

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr75217160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása