Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Készülget a Prometheus 2.

2013.03.01. 12:46 Csabi87

A tavalyi év egyik kellemes meglepetése volt a Prometheus, bár talán ez így nem helytálló, hiszen már jó előre sejthettük, hogy nem valami ócskasággal próbálják majd meg kiszúrni a szemünket.

A várakozások azt hiszem be lettek váltva és ez igaz a stáb pénzügyi elvárásaira is, hiszen szépen teljesített a film. Nem is volt kérdéses, hogy jön a folytatás.

ridley-noomi.jpg

Noomi Rapace az első felvonás főszereplője a The Playlistnek elárulta, hogy úgy tűnik lesz folytatás.

"Már dolgoznak a forgatókönyvön. Pár hete Ridley-val is találkoztam Londonban. Nagyon szeretnék megint vele dolgozni és azt is tudom, hogy ő is szeretné megcsinálni a folytatást. Csak egy ütős történetre van szükségünk. Remélem meg lesz.

A színésznő beszélt az első forgatáson szerzett élményekről is.

"Imádtam Ridley-val dolgozni. Hatalmas élmény volt, mondjuk nem mindig volt könnyű. Picit tropára mentem, szereztem néhány horzsolást és érzelmileg sem mindig volt minden oké. De Ridley világában ilyen az élet és így kerek az egész."

Akkor várjuk a további infókat.

Forrás: The Playlist

Címkék: prometheus 2

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr825110387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása