Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hansel & Gretel: Witch Hunters - újabb előzetes

2013.01.06. 15:59 Csabi87

Közeleg a Boszorkányvadászok bemutatója - itthon február 7-re esik - ezért pedig mindenképpen szükség volt már egy új előzetesre is, mert a nélkül a világ sem lenne világ. A trailer persze menetrendszerűen meg is érkezett, a baj viszont továbbra is az, hogy engem még mindig nem győztek meg arról, hogy erre van egy feles ezresem.

Persze biztos remek akció orgia lesz, viszonylag igényes CGI-vel - mondjuk az előzetesben látható boszorkány-trancsír-fák-közé-húzott-kötéllel rész elég sután fest - és elvileg ügyes színészekkel, csak, hogy ebben annyira horror lesz, mint Parlamentben a jószívű ember.

Mondjuk senkinek a kedvét nem szeretném elvenni, hogy rohadjak meg, szóval hajrá bőrruhás boszorkányvadászok.

Címkék: előzetesek upcomings hansel and gretel witch hunters

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr354999620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatrugreally tiedtheroomtogether 2013.01.06. 18:00:45

Egy kis jószándékú kiigazítás: redband trailere nem lehet egy pg-13 múvinak, szóval ez R-es lesz. De elég végignézni a trailert, ami benne van, az már nem fér bele a pg-13-ba.

bencevarga 2013.01.06. 18:49:42

@thatrugreally tiedtheroomtogether: pont ezen akartam felháborodni, hogy mit keres akkor a red band trailer a pg-13-as filmnél?
én azért kíváncsi vagyok

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2013.01.06. 20:11:08

@thatrugreally tiedtheroomtogether: Elnézést, teljesen igazad van, én leragadtam a tavaly nyári híreknél, hogy ez pg-13-as lesz, voltak mások is akik leragadtak itt - hátha ez mentség - utána néztem R-es lesz, bár igazából én úgy gondolom, hogy ez még annak is gyenge.
Köszönjük szépen a helyre igazítást!
Javítom is!

süti beállítások módosítása