Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mártírok (2008) – Martyrs

Idegörlő francia alkotás

2012.12.15. 18:43 Herschmi

martyrs-poszter.jpgA Saint Ange rendezőjének egyik legütősebb és kiforrottabb darabja a Mártírok.

A francia újhullám rajongóinak kötelező.

A filmről készült írásunkat a Horror-Filmek.hu oldalon találod.

 

Címkék: 2008 10/10 francia film ajánlók kanadai film

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr354950132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K-ED 2012.12.15. 19:13:52

Anno még franciául láttam ezt a csodát, és nálam is alapmü lett :) "... a lezárás sajnos egyáltalán nem
ütött akkorát, mint amekkorának szánták.". Ezen vitatkoznék, szerintem ez a film csúcspontja, itt értjük meg, mire ment ki az egész: a mártírokat arra "használták", hogy a teljes testi-lelki megtörésen túl megfejtsék, mi van a halál után, hiszen azt élő ember nem tudná elmondani, viszont amit a tudattalan, meggyötört, lány látott, az annyira borzalmas, hogy ember nem tudja felfogni, ezért is lesz öngyilkos a vénasszony ;) a katarzis: Tudni akarod, mi van a halál után? Akkor találgass tovább!! - a mai napig a fülemben cseng :)

Tökibá 2012.12.15. 21:07:09

Lenyűgöző, csodálatos, brutális film.

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2012.12.16. 18:28:08

@K-ED: Mikor először láttam, egyáltalán nem tetszett a vége. Másodszorra már sokkal jobban, de annyira nem jött át, mint neked. De az, hogy rád ilyen hatással volt, csak azt bizonyítja ez is, hogy Laugier irtózatosan jó rendező!

K-ED 2012.12.16. 19:03:26

A francia horror filmek a gyengéim, sokkal jobb hatást gyakorolnak rám az "átlagnál" (pl. A körön én röhögtem végig). L'inside, Martyrs, Haute Tension, Frontiers, Vertige --- bármelyiket láttam, mindegyik örök emlék nekem ;) Ja, Laugier: a Saint Ange-ot másolta késöbb a The Woods c. amcsi horror... gyalázat lett ;)) Ami az amcsiknál James Wan vagy Eli Roth, az franciában Laugier és Alexander Aja :)

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2012.12.17. 12:30:39

@K-ED: Ezt a filmet ajánlom még neked, kevésbé ismert, de annál jobb francia.
talesfromtheblog.blog.hu/2012/10/22/almainkban_2010_dans_ton_sommeil_in_their_sleep
És itt egy régebbi:
talesfromtheblog.blog.hu/2012/11/29/az_elohalott_lany_1982_la_morte_vivante_the_living_dead_girl
De asszem Csabi írt már a Livide-ről és a csomagról is.
Magasfeszültség kivételével imádom ezeket! A Sennentuntschit ajánlom még, igaz az svájci, de kurva jó! Arról is írtam már.

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2012.12.17. 12:31:13

Lesz a karácsonyi hetünkön is francia film ;)

K-ED 2012.12.17. 13:38:23

A La morte vivante sorozatot már láttam, a Livide-t is és a Sennentunschit is :D Az Álmainkban megnézem :D Köszi az ajánlásokat :D

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2012.12.17. 21:13:31

@K-ED: Az sorozat? és a többi is olyan gyengécske?

K-ED 2012.12.17. 21:31:33

Bocsi, tényleg, kevertem a La morte vivante-t a Tomb of the blind dead szériával, ami nagy kedvencem ;)) Elnézést!

Mortanius 2012.12.18. 20:34:01

"...nem-e másik lány játszik a végén."

Ezt így írjuk helyesen: "...nem másik lány játszik-e a végén."

süti beállítások módosítása