Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Son of a Hundred Maniacs - poszter és előzetes

Freddy visszatér!

2012.12.13. 10:42 Csabi87

...na persze egy picit más formában, mint ahogy azt hirtelen gondolhatnánk, ugyanis ezúttal egy rajongói film készül, amelyet nyugodtan sorolhatunk a független alkotások sorába és a szűk egy perces előzetes egyébként nem is tűnik rossznak, szóval elképzelhető, hogy Andrew Daniels egy izgalmas produkciót dob össze.

Viszont! Az az én legnagyobb bajom, hogy Freddy Krueger olyan, mint anyu: csak egy van belőle és őt úgy hívják, hogy Robert Englund. Jack Earle Haley én azt gondolom, hogy próbálkozott és nem is feltétlen rajta múlt, hogy a 2010-es remake-t megnéztem két nappal később pedig már nem is emlékeztem rá, de őszintén szólva ő sem volt az igazi.

Egyébként ha minden igaz egy előzményfilmet kapunk, amiben még az álomvilágos dolgok előtt ismerhetjük meg a gyerekek kedvencét. Ez mindenképpen izgalmasan hangzik, hiszen a filmben ezt nem igazán hangsúlyozták, sőt, ahogy rémlik a sorozatban sem kapott túl nagy szerepet.

A teaser előzetest a tovább mögött találjátok.

Son-of-a-Hundred-Maniacs-poster.jpg

Címkék: előzetesek poszter upcomings son of a hundred maniacs

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr634963087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása