Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Supernatural 8. évad 9. rész

2012.12.07. 10:05 monkeyJade

Supernatural 8. évad 9. rész, megtekintve. És komolyan el kell gondolkoznom azon, mit is írhatnék róla. Nem
volt olyan rossz, sőt egész szórakoztató kis epizód volt, sok-sok flashbackel, de nem ezt vártam egy „mid-season” finálétól. Igazából nem is tudom mit vártam, de nem azt amit az arcomba kaptam. Ám ezt nem negatív értelemben mondom, de nem is pozitívan jelentem ki.

A tovább mögött vesézném ki az aktuális epizódot.

supnat-08-09-1.jpg

Hogy mit is vártam… Fogalmam sincs… Nem tudom. De kezdjük onnan, hogy leültem, hogy végre láthassam, mit is tettek össze az alkotók, izgatott voltam és most, hogy fogalmam sincs, hogy mit láttam… Ok, Supernatural volt, de néha úgy éreztem magam, mintha egy romantikus drámát néznék a Universal Channelen vagy a BBC-n… Bár a Supernatural Warner Bros alkotás.

Benny volt a főszereplő, aminek örültem. Nekem bejön ez a vámpír fickó, kedves a szívemnek, de ő is amolyan
romantikus hősként jelenik meg minden egyes alkalommal. Jó barátja Deannek, együtt próbáltak életben maradni
a Purgatóriumban és Dean foggal körömmel védi őt, még a testvére sem olyan fontos, mint ez a vámpír srác, aki, mint egy romantikus hős visszatért a szülővárosába, hogy a családjával legyen…

Igen a családjával, pontosabban… és most kapaszkodjon meg mindenki, az ük-ükunokájával egy kocsmában dolgozik, természetesen az unokának fogalma sincs, hogy Benny ki is valójában, azt pedig végképp nem tudja, hogy egy vámpír. Bár… na jó, nem spoilerezek olyan sokat, mert nézzétek csak meg a részt és utána mindent megtudtok.

supnat-08-09-2.jpg

De annyit elárulok, hogy viszont láthattok egy régi ismerőst a részben, egy vadászt, akivel a Winchester fivérek még néhány évaddal ezelőtt egy elmegyógyintézetben találkoztak és elég fontos szerepet fog játszani abban, hogy az epizódban Benny mégse élvezze az ük-ükunokája közelségét… sajnos.

Én mondom, hogy csípem ezt a vámpírt. Akár mit is tett… bírom. Nem tehetek róla. Természetesen Dean mindig a segítségére siet purgatóriumi tesójának, és persze ebből van a bonyodalom a részben, hiszen Sam nem nézi jó szemmel… sőt mondjuk úgy, hogy legszívesebben lefejezné a vérszívót. Ok, érthető, hiszen elég furán veszi ki magát, hogy Dean és egy vámpír a legnagyobb haverok, sőt szinte tesók… na persze, nem vér szerint. Ha így lenne, Dean már nem lenne halandó. Megértem Samet, hiszen eddig ezekre a szörnyekre vadásztak és nem hisz abban, hogy Benny megváltozott, még akkor sem, ha bátyja a szavát adja erre.

Gyilkosságok történnek, a kocsma közelében, szétcincált nyakak, vér mindenütt. Még szép, hogy Sam azt hiszi, hogy Benny tette és nem akar hinni a tesójának. Bár az szép tőle, hogy ad pár óra haladékot Deannek, mielőtt levadászná a vámpír. Ok, nem árulok el többet, így is túl sokat mondtam el, és nem fogjátok végig ülni. De térjünk át a romantikára.

supnat-08-09-4.jpg

Amellett, hogy ebben a sorozatban egy kocsma mindig valahol az erdő közepén van, ahová, amúgy ember sem jár, csak a békák brekegnek, szép volt Benny története, megható, hogy így él az ük-ükunokájának, szereti őt és védi. Ez romantikus. Hát nincs igazam? Szép volt a történet, na! A másik szál pedig a Romana lapjain is megállná a helyét. Ez Sam és Amelia szerelmi története, ami kibővült még egy taggal. Nem, a csaj nem lett terhes… (Bár ki tudja?) Feltűnt a halottnak hitt férj és egy texasi kocsmában az ifjabb Winchester szembe találta magát az Afganisztánt megjárt katonával. Szinte láttam, ahogy a Romana lapjain megelevenedik a két férfi között a beszélgetés, akik egy nőért küzdenek. Annyira romantikus. És Sammyt persze mind ismerjük. Kutyus szemekkel pislog az imádott nőre, és hiába tűnik úgy, hogy ő kapja meg Amelia kegyeit, mégis kisétál a kapcsolatból. 

Tetszett, bár annyira közhelyes, lehet, hogy éppen ez a bája Amelia és Sam kapcsolatának. Nem tudom, hogy mit akarnak az alkotók velük, de még mindig nem az igazi. Lapos! Tök lapos! Alföld! Kicsit fel kéne dobni ezt a szerelmi háromszöget valamivel. Bár már azt hittem történik valami, amikor Sam kap egy SMS-t a lánytól… Gondoltam igen… Na, valami van, de vaklárma volt, bár respect érte. Majdnem bevettem, akár csak Sam. (Ha ez kínai volt, akkor nézd meg a részt, mert nem akarom elpuffogtatni az összes petárdát.)

Szóval Sam és Amelia romantikus, szinte romanai magasságokban, akár csak Benny története. Egy hatalmas szívvel megáldott vámpír. Tini lányok sírjatok! Hol itt a Supernatural? Jah, megvan az is. Dean próbálkozik azért. Van egy kis vér is benne, na meg az Impala, amiről csodálatos képeket látunk. Az operatőrt és a rendezőt ezért csókoltatom! 

A lényeg, nem erre vártam, főleg, mert most 41 napra pihenni megy a sorozat. Hol van az akció és hol maradnak a WTF momentek? Nem tudom. Igazából ezekre gondoltam, mikor leültem elé. Bár az utolsó képkockát annak szánták az alkotók, hogy majd egészen biztosan ezért a jelenetért tűkön ülünk majd. Hát én egészen biztosan nem. De szerintem mások sem. A tesók kapcsolatáról csak annyit, hogy már olyan távol vannak egymástól, mint Makó Jeruzsálemtől és akkor ezzel mindent elmondtam. Nem szeretem ezt! Bár érdekesen alakul, de nem szeretem, hogy külön utakon járnak és az érzelmi kapcsolatuk lassan egyenlő lesz a nagy nullával. Hol vannak már a régi szép idők. Mondjuk nem sírom vissza, de mégis a tesók miatt nézem a sorozatot. Adok egy nagyon halk négyes alá alá alá alát.

És már megint PS:
- Kirúgnám a sminkest.
- Viszont az új kameraállások tetszenek.
- Jared Padalecki kinőtte a dzsekijét, kapnia kellene egy másikat.
- Túl hangosak voltak a békák, vagy túl közel volt egy tó, esetleg a hangmérnök imádja a kétéltűeket.

supnat-08-09-3.jpg

Címkék: sorozat supernatural

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr854952563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása