Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Evil Dead remake - poszter

Életed leghátborzongatóbb film élménye

2012.11.21. 16:12 Csabi87

Azért az már régen rossz, amikor így akarnak eladni valamit, de sebaj én továbbra is bízom abban, hogy az Evil Dead remake jól sikerül és lehet majd szeretni.

Korábban a blogon már volt egy red band előzetes, azt azért tessék visszanézni, a mostani poszter meg egyáltalán nem nagy durranás, sőt, picit elszomorító is, hogy akkor ez most mi a lóhere?

No para, majd Sam Raimi vigyázz a "gyermekére".

Evil-Dead-Remake-Poster-1.jpg

Címkék: poszter evil dead upcomings

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr324917281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsézön 2012.11.22. 08:24:44

Most már tényleg kíváncsi vagyok rá. Múltkor még teleaggódtam a fórumokat, hogy: "Úgyse lehet azt a hangulatot visszahozni és anélkül már nem az ami..blablabla..." Leszarom! Legyen kurva brutális és annyi!:D

süti beállítások módosítása