Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lovely Molly (2011)

Az Ideglelés rendezőjének új filmje

2012.11.17. 19:02 Csabi87

lovely-molly-poszter.jpgEduardo Sánchez kétségtelenül az Ideglelés című kézikamerás horrorral tette le névjegyét a horror asztalára, amely szerintem mondjuk, mint horror elég álmosító volt, viszont cáfolhatatlan tény, hogy nyomot hagyott a műfajon belül és marketingszempontból is igen ügyes húzás volt. Azonban ennél többre ne is haragudjatok, de én nem tartom az első felvonást (a második jó volt).

Ezt már csak azért is gondoltam, hogy megosztom veletek, mert jobb tudni, hogy elég fapofával vágtam neki a Lovely Molly-nak, hiszen Sánchez nyilván nem rossz rendező, de nem vagyok oda a munkásságáért... jó mondjuk a Bosszú az űrből nem volt olyan rossz, de azért nem feledtette az 1999-es borzalmakat.

Új produkciójában a rendező egyébként nemigen hazudtolta meg magát és becsempészett néhány kézikamerával felvett jelenetet is, de ezentúl egy hagyományos technológiával készült filmnek örülhetünk.

A történet egy fiatal párról szól, Mollyról és újdonsült férjéről Tim-ről, akik a menyegzőjük után úgy döntenek, hogy Mollyék korábbi családi házába költöznek, amely a szülők halála miatt már amúgy is tök üres. Költséghatékonyságot tekintve az ötlet nem is tűnik rossznak, azonban a beköltözést követően Mollyt elkezdik gyötörni a régi, rossz emlékek és úgy érzi, hogy valaki vagy valami velük lakik a házban. A dolgot persze tovább nehezíti, hogy Tim barátunk kamionos, így gyakran van távol, Molly bugyija pedig ilyenkor még jobban megtelik a félelem szagától bűzlő pisivel, hiszen a hangok, zajok ilyenkor talán még jobban felerősödnek. Drága hősünk pedig annyira nem bírja ezt idegekkel, hogy újra drogozni kezd és teljesen kicsúszik a lába alól a talaj és talán nem árulok el nagy titkot azzal sem, ha elmondom, hogy "vad" ámokfutásba kezd a leányzó.

A tovább mögött folytatom.

lovely-molly-2.jpg

Az egy dolog, hogy ezt már láthattuk korábban is, hiszen egy történetet sokféleképpen el lehet mesélni és nem biztos, hogy csak az egyik módszer működőképes, azonban esetünkben azt hiszem egy elég buta, kiszámítható és unalmas produkciót élhetünk át.

Az egyik legnagyobb baj talán az, hogy karaktereink többnyire semmilyenek. Molly a főhősünk szerintem kifejezetten idegesítő és még csak nem is túl szép, legalábbis itt - azt azért hozzátenném, hogy nem a színészi alakítással van probléma, hiszen szerintem korrektül hozza a drogos őrült asszonyt, csak egyszerűen kurvára unszimpatikus a karakter és nem hiszem, hogy van olyan, aki együttérez vagy szimpatizál vele, maximum a drogosok, de ők meg nem látnak szart se a filmből, mert be vannak lőve... muhahaha.

A férj karaktere már picit jobb, őt sajnálhatjuk és szánhatjuk, hogy elvett egy ilyen idegesítő picsát, akiről tudta jól, hogy már korábban is voltak gondjai a szerekkel, de mivel a srácot keveset láthatjuk így sok vizet sem zavar. Illetve még Molly testvérét említhetjük, aki szintén olyan semmilyen.

lovely-molly-1.jpg

Ezentúl a történetvezetés is teljesen ismerős lehet, Molly először csak fél... majd még jobban fél, aztán még attól is jobban, majd pedig a drogokhoz nyúl, még jobban hallucinálni kezd, megőrül és csúnyaságokat csinál, ezt pedig az első 15 perctől sejthetjük, így innentől kezdve már csak azt várhatjuk, hogy ez a bizonyos ámokfutás véres és üdítő lesz számunkra, de elárulom, hogy nem lesz az.

Őszintén szólva vontatottnak is éreztem az egészet, illetve akadtak izgalmak, de nem voltak igazán ijesztőek, a véresebb részekből pedig meglehetősen kevés van és néhány részt leszámítva ezek is hamar feledésbe merülnek - pár napja láttam a filmet és tényleg nagy részükre nem emlékszem, ami lehet az én és az évek alatt általam elfogyasztott sörök hibája is, de részben azért mégis csak a produkció is felelős ezért.

Illetve, ami szintén baj, hogy én az egész film során a lemészárolt őzikét sajnáltam meg a legjobban, pedig még csak állatvédő se vagyok.

Itt azért hozzátenném, hogy a Lovely Molly horror, viszont erős drámai hatással fűszerezték, ebből fakadóan pedig már érthető, hogy ez miért sikerült így, sőt horror drámának talán nem is olyan rossz, de mivel Molly karaktere ennyire idióta, így talán lehet hiányérzetünk.

Bocsánat, de ez nekem tényleg nem jött át és 3 pontnál nem is adnék rá többet, ettől függetlenül nem jelenteném ki, hogy ez egy szar film, mindösszesen annyi a gond, hogy nekem ez a stílus és történetmesélés nem jön be, viszont, akinek már az Ideglelés is tetszett, azoknak talán az előzetes csekkolása után érdemes egy próbát tenniük ezzel az alkotással is.

Címkék: 2011 amerikai film 3/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr734789984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása