Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Warm Bodies - előzetes

Tanmese egy nekrofil lányról

2012.11.13. 11:30 Csabi87

Nem kell megijedni, nem megyünk átcsöpögősbe, és eddig én is többnyire kerültem a Warm Bodies-zal kapcsolatos infókat, hiszen egy szerelmetes zombi történet az éppen aktuális tini kedvenc tudja-pöcsöm-kivel nem áll túl közel a szívemhez és nem is gondolnám, hogy horror blogon helye van az ilyennek.

Viszont vajszívű napomat élem, belenéztem az előzetesbe és örömmel tapasztaltam, hogy oké lesz a sztoriban egy kis nyáladzás meg igazából az, hogy egy szép lány beleszeret egy zombiba egy picit nekrofil, ezt meg mélységesen elítélem, viszont hazudnék ha azt mondanám, hogy nem lettem kíváncsi. Már csak Mr. John Malkovich miatt is.

Első ránézésre ez azért bőven több lesz a Tvájlájtnál és habár tény, hogy zombijaink nem a megszokott módon "működnek", az előzetes teljesen viccesnek tűnik. Mondjuk nem egy horror vígjáték lesz ez, inkább talán egy romantikus vígjáték zombikkal, meg CGI csontváz szörnyekkel.

Az előzetest azért óvatosan, de tessék csekkolni, mert még az is lehet, hogy ez tényleg szórakoztató lesz. Viszont ha kérdezik ezt nem én mondtam.

Címkék: vígjáték előzetesek zombi warm bodies

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr694904815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása