Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Jurassic Park 3D - előzetes

3D-s dinó támadás

2012.11.13. 10:31 Csabi87

Tény, hogy így monitoron 2D-ben nem adja vissza a 3D-s hatást a Jurassic Park áprilisban érkező felújított változatának előzetese, amely reméljük itthon sem késik sokat, de basszus kötelező megnézi, mert, aki nem teszi az biztos, hogy a pokol tűzén ébred holnap égő seggel. 

Én egy picit újra gyereknek éreztem magam és egy pillanatig elkezdtem azon gondolkozni, hogy vajon, hol a picsában lehetnek rég elkallódott műanyag dinoszauruszaim, gondoltam dédelgetem őket egy picit. 

Az nem is kétséges, hogy a pláza cicákat a földre lökve fogok rohanni a mozi pénztárhoz mihelyst jegyet lehet kapni Steven Spielberg ezen csodájára.

Címkék: előzetesek upcomings jurassic park 3d

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr24904781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RolloJuve 2012.11.13. 21:57:16

Ezt tuti én is megnézem. Van egy pár film, amit bármikor meg tudok nézni, ha elkapom tévében. Ez, akkor az Ahová lépek szörny terem, meg Az ötödik elem, a két Jöttünk láttunk film, ilyesmik. Sokat nem fűzök hozzá, mert csak machinálva lesz 3D-s, de akkor is megnézem. Kihagyhatatlan.

süti beállítások módosítása