Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fűrész: Újjászületés (2005) – The Saw Reborn

Képregényajánló 2.

2012.11.08. 14:27 Herschmi

comics_fejlec_jpg.jpg

A Fűrész-filmeknek valóságos kultusza lett az egész világon, mindenki hallott róluk, ha szereti a horrort, ha falra mászik tőle, akkor is. Én eddig csak az első három részt láttam, de azok se tetszettek, erősen túlértékelt alkotásnak tartom őket. Ezzel a véleménnyel lehet kiváltom a nép haragját, de hát nincs mit tenni, nekem nem jöttek be, viszont a sorozat által ihletett képregényre nagyon kíváncsi voltam. Lássuk, mit is kapunk az Újjászületésben.

furesz-kepregeny.1.jpgAkik ötletes csapdákra vagy vértengerre vágynak, azokat le kell lomboznom. Ebben a könyvben nemhogy nem hal meg senki, de még egy csepp vér sem folyik, tudniillik, ez a kötet az előzményeket ismerteti velünk. Jigsaw saját szavaival meséli életét, ahogy meghátrált a kihívásoktól és mindig a kényelmet választotta és nyugalmat ahelyett, hogy saját sorsát a kezébe venné és harcolna. Megismerhetjük azt az embert, aki megtalálta a tökéletes nőt, de túl gyáva volt elköteleznie magát és a boldogság helyett az ürességet és magányt választotta. Megtudjuk, mik voltak azok a jelentéktelennek tűnő, de mégis lényeges momentumok a rák diagnosztizálása után, amik végül brutális tetteire sarkallták.

2005 októberében jelent meg az IDW Publishing internetes kiadásában. Gyakorlatilag a Fűrész 2 prológusának szánták. A leírtak alapján unalmasnak tűnhet, de nekem pont ezért tetszett. Nem túl izgalmas, de annál elgondolkodtatóbb olyan téren, hogy milyen körülmények tesznek szörnyeteggé egy átlagembert, segít megértenünk, mi zajlott és zajlik le Jigsaw lelkében. Rajzok kicsit elnagyoltak, ez a stílus annyira nem jött be nekem, de a komor színek nagyon jól tükrözik John lelkiállapotát. 6 pontot mindenképp megérdemel.

A halozsak.hu oldalon olvashatjátok el és tölthetitek le magyarosítva.

Címkék: képregény könyvajánló

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr504743973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stargatelost · https://twitter.com/stargatelost 2012.11.09. 10:06:21

A Fűrész filmeket tartom a legjobb filmsorozatnak, ami valaha készült :D
A Fűrészben amúgy sem a csapdák lényegesek, legalábbis számomra nem, hanem az eszméletlen durva csavaros történet, de tényleg olyan szinten mesterien van végigvezetve a sztori, hogy nehéz megtalálni az állunkat egy-egy csavar után.
Amúgy egybe kell megnézni a filmeket, pont ezért. Nekem sem ütött túlságosan évente nézve, sokat felejtettem, de kb. fél éve megnéztem egybe és OMG!!!
A képregény pedig érdekesnek hangzik, lehet elvolvasom :) Köszi az ajánlót! :)

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2012.11.09. 11:14:44

@stargatelost: Én a Fűrész filmekért nem voltam oda (az első ütött volna, ha nem mondták volna el előtte a befejezést :( ) de a képregény tetszett. Lesznek hasonlóak a jövőben is.

süti beállítások módosítása