Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Supernatural 8. évad 5. rész

2012.11.01. 21:24 monkeyJade

Újabb Supernatural résznek örülhetünk és újabb tagot köszönhetünk a blog szerkesztőségében is, monkeyJade-et, aki első sorban a sorozattal kapcsolatban fog posztolgatni a blogon és a Facebookon is van egy a sorozattal foglalkozó kis oldala, ahová lehet szórni a lájkokat.

Nem is húznám tovább a körítést, a tovább mögött találjátok a heti részről írt véleményét, természetesen spoilerekkel megpakolva - Csabi87.

Supernatural 8x05 (455).jpg

Megint eltelt egy hét és nagyon vártam a Supernatural 5. részét. Megvallva az őszintét, azt gondoltam, más lesz, hiszen a bemutatója nem éppen azt sugallta amivé aztán kerekedett a sztori. Mocskot, vért és azt vártam, hogy a Winchester fiúk ismét odapörkölnek majd az orruk alá a démonoknak, vagy a vámpíroknak… Tévedtem. Nem így lett. Helyette kaptunk az arcunkba egy Handy Man Sammyt és egy szerelmes vámpírt.

Érdekes volt. Ujjongtam, amikor meglátta Ben Edlund nevét íróként, a legjobb részek az ő nevéhez fűződnek, igazság szerint ezen az epizódon is látszódott a keze nyoma, de valahogy jobbra számítottam, főleg, mert Halloween van, Odaát és adjuk meg a módját ennek az estének, na!

A sok vér elmaradt, de helyette vámpírfejek hullottak a porba. Jobban megismerhettük új karakterünket Bennyt, Dean új vámpír barátját. A főszál nem igen halad előre, de a sok flashbacknek köszönhetően mind a két Winchester fiúról megtudtunk pár új infót, mit is csináltak az alatt az egy év alatt, míg nem dübörgött alattuk az Impala. Sőt Castielt is viszont láthattuk pár pillanat erejéig a Purgatóriumban, ahogy harcol és Benny megmenti az életét. Sam és a barátnője szál számomra eddig elég gyengus, ám még bármi lehet belőle, de sok remény sajnos nem fűzök az ő történetükhöz, pedig azt gondoltam érdekes lesz. Amelia sem szimpatikus, valami szörnyen idegesít benne és nem tudom eldönteni, hogy a színésznő a rossz vagy direkt ilyen a szerepe, kiderül. Minden esetre megmosolyogtató volt Samet Handy Man-ként vagyis ezermesterként viszont látni. Bár mindent összevetve, szerintem Deannek sokkal jobban feküdt volna ez a szerep, de ő el volt foglalva a Purgatóriumban a kijárat megtalálásával.

Supernatural 8x05 (2434).jpg

Azt vártam, hogy minden menni fog a maga útján és az előző heti guest star központú rész után végre, megint együtt a tesók. Hát… Nem így lett. Megint csak egy mellék szereplő, Benny, avanzsálódott főszereplővé ebben a részben. Bár nem volt annyira zavaró, érdekesnek is találtam, hiszen megtudtuk, hogy egy vámpír is lehet szerelmes egy halandóba, itt a Supernatural Universben is nem csak a Twilightban, sőt kiderült, hogy vannak kalóz vámpírok, akik rábízzák a tengerre, hogy az tüntesse el gaztetteiket. Érdekes, de mégis többet vártam.

A tesók kapcsolata megint a mélyponton van, bár Sam igazán aggódott bátyáért és ezt értékeltem. Talán még soha sem láttuk így őt. A motelben hagyott kistesó halálra aggódja magát a nagytesó miatt, aki egy barátjával vámpírokat öl. Sam pedig tudja, hogy testvérnek nincsenek is barátai… Mind hallottak. Érzi, hogy valami nagyon nincs rendben és a végén meg is kapja a választ kérdéseire, amikor kezet fog Dean harcos barátjával, és rögtön ráeszmél, hogy a barát nem más, mint egy vámpír. Szerintem ez a jelenet volt a Supernatural egyik legjobb jelenete a történetében. Ahogy Sam a Démon Ölő Késért nyúl, miközben a hideg kezet fogja még és bátya alig észre vehetően fejét ingatja hogy NE TEDD. Le a kalappal, nagyon tetszett! És valóban, azt hiszem a két tesónak lesz mit megbeszélnie ezek után.

Mindent összegezve a rész nem volt rossz, de nem volt jó sem. Közepes. A Purgatóriumban játszódó részek bejöttek, főleg amikor a Leviatanok megjelentek (Kicsit Terminátor érzésem volt ekkor, nektek nem?) Tetszenek az erdő színei, a harc. Castiel és Benny párbeszédei. Jó flashback részek. Ezzel szemben Sam visszaemlékezései annyira nem jönnek be bár a vágás jó, de az a szín kavalkád ami akkor fogad… Nem is tudom… Értem én, hogy visszatért a rendes élethez, hogy keresi a szerelmet és úgy tűnik, hogy Amelia képben rátalált egy ugyan olyan magányos és meggyötört lélekre mint ő maga… De túl sok a rikító szín, vegyenek vissza. Bár valakinek egészen biztosan ez is bejön.

Supernatural 8x05 (1193).jpg

Zárójel: Egyébként csak nekem tűnt fel, hogy már megint agyon sminkelik a színészeket, úgy, mint az első évadban?

Várjuk a folytatást, a következő rész promója megint csak felkeltette a figyelmemet (holnap megmutatjuk azt is) és remélem a rész is meggyőző lesz majd és Kevin Tran magtalálására tett kísérletek is előre haladnak, bár úgy vettem észre, hogy a két testvér konfliktusa még jobban, ha nem teljesen, el fog mélyülni benne. Amiért húzom is a szám, mert mégis azaz igazi, ha a két tesó az Impalában tolja és együtt szállnak szembe minden nehézséggel.

Majd kiderül, mit hoz a jövő hét. Várom.

Supernatural Rajongói Facebook oldal

Supernatural 8x05 (972).jpg

Címkék: sorozat supernatural

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr994884543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása