Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Dead 2. - teaser előzetes

2012.10.31. 12:00 Csabi87

Arról már korábban is szót ejtettünk, hogy a Ford testvérek The Dead című Afrikában játszódó zombis horrorja folytatást kap, ezúttal pedig már egy kis hangulatos, kedvcsináló is érkezett a második részhez.

Az első felvonásról érdemes tudni, hogy nem sikerült olyan rosszul, nyilván az utóbbi idők legjobb zombifilmjei közé sem sorolhatjuk, de a műfaj kedvelőinek kellemes perceket okozott és én is kimerem jelenteni, hogy végtére is meg voltam elégedve azzal, amit kaptam - itt meg is találjátok az akkori fejtegetésemet.

A videót pedig itt láthatjátok:

Címkék: előzetesek zombi upcomings the dead 2

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr934879030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása