Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Paranormal Activity 4 - a nézői reakciók

2012.10.09. 16:42 Csabi87

Megérkezett a szokásos kamu videó a Paranormal Activity új részéhez, amelyben egy rakat valószínűleg népmeséken felnőtt nézőt beültetnek, hogy nézzék meg a franchise új részét és sikongassák végig az egészet. Egyébként érdekes lenne megnézni a korábbi videókat, mert szerintem azokból vágják ezt össze, mivel a színvonal folyamatosan esik és nem is értem ezt az egészet. Az évek folyamán ez inkább már röhejes, mint ügyes marketing fogás. Na mindegy.

A móka kedvéért itt a videó:

Címkék: videó upcomings paranormal activity 4

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr914828423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsézön 2012.10.10. 08:36:56

Ciki ez már rohadtul. A sorozattal meg úgy vagyok, hogy nekem az első kimondottan tetszett. El tudtam kapni a hangulatot és kifejezetten tetszett a lassabb tempó is. Néha a kevesebb több. A 2.-3. rész meg hozza a lóvét, más funkcióját nem látom. Remélem ez a 4. a vége és lesz valami katarzis.

gorre126 2012.10.10. 15:40:46

Mondjuk ha kápéban fizetnek akkor én is szívesen visongok a semmin.

süti beállítások módosítása