Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Stephen King tematikus hét a blogon

Október 8-tól 14-ig

2012.10.07. 12:44 Herschmi

stephenkingsund-97.jpgStephen King napokkal jelentkezünk hétfőtől. Az ötletet a szerző 65-ik születésnapja adta, szeretnénk azzal leróni a tiszteletünket és munkássága előtt fejet hajtani, hogy pár nap csak róla szól a Tales From The Blogon. Mindennap egy-egy filmajánlót kaptok, melyek egytől egyig valamilyen okból különlegességnek számító produkciókról számolnak be, köztük lesz az első magyar SK-feldolgozás is, a Néma! Emellett rengeteg érdekességgel várunk bennetek, például szavazhattok a legjobb könyveire, filmjeire, Stephen King ihlette képregényekről, színházi produkciókról, portréfilmről olvashattok, stb...

Ezeken kívül rengeteg meglepetés vár majd még rátok!

Címkék: közlemény közlések stephen king hét

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr764822467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.10.07. 15:10:43

King nagy kedvencem! Szerintem a legjobb A ragyogás könyvben és filmben egyaránt. :)

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2012.10.07. 15:16:50

@Mick Kramer: A filmről pénteken lesz egy elég hosszú írásom.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.10.07. 16:08:01

@Herschmi: Ezelőtt másfél évvel én is írtam egy bejegyzést a film és a könyv összehasonlításáról.
SPOILERES!
mkproject.blog.hu/2011/04/17/a_ragyogas_film_es_konyvismerteto

Plusz belebotlottam egy kis érdekességbe is:
mkproject.blog.hu/2011/04/23/a_ragyogas_erdekesseg

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2012.10.10. 14:13:08

@Mick Kramer: A klipet régebben láttam, de akkor fel sem tűnt nekem a hasonlóság. OIgaz a filmet kb. 8 éve láttam először, azóta meg oilyan másfél hete néztem meg újra az íráshoz. a filmet szerintem kommentekben megvitatjuk péntektől, aznap kerül ki. Amúgy fasza írást csináltál róla, élvezettel olvastam :)

FKrueger 2012.10.10. 14:16:10

Hm, érdekes ez a SK tematikus hét, mintha láttam volna már más oldalon is ugyanezt (csak kb év elején). Sajnos hirtelen nem jut eszembe melyik oldalon volt, de ha megtalálom belinkelem...

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2012.10.10. 14:21:10

@FKrueger: Egyáltalán nem hétnek indult, csak Stephen King Néma hétvégének. Készült belőle magyar film, a hétvége qa novella, a filmajánlóból és a rendezőből készült interjúból állt volna. De mivel volt két Kinghez kapcsolódó írásom még feltöltve (A mesék a sötét oldalról és a Maximális túlhajtás), így úgy gondoltam, egész hétre bővítem. ebben persze besegített mindenki a Tales From The Blog csapatából, rengeteget dolgoztak ők is vele.

FKrueger 2012.10.10. 14:28:02

@Herschmi: Aha, értem. Kicsit megzavart az elnevezés ;)

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2012.10.10. 14:37:50

@FKrueger: Holnap-holnapután megyki egy hasonló beharangozó, mint ez, csak külön a Némáról szólóan :)Eredetileg csak ebből lett volna és csak tematikus hétvége, szegény renedezőnek ígérgetem már vagy 3-4 hete, hogy kikerül, csak kitaláltuk, legyen akkor teljes king-hét és mindig elmaradtam a beígért írásaimmal :)De ha megtalálod a linket, rakd be :)Kiváncsi vagyok, másik mit hoztak össze :)

süti beállítások módosítása