Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sinister - újabb három TV spot

2012.10.03. 13:19 Csabi87

Az Ethan Hawke főszereplésével érkező Sinister-t, annyira nagyon reklámozzák, hogy ezek után talán tényleg jogos azon elvárásunk, hogy egy cseszettül jó filmet láthassunk. Az előjelek mindenesetre szerintem elég pozitívak.

Hawke ezúttal egyébként egy író családapa lesz, aki szeretteivel új házba költözik, ahol viszont korábban rejtélyes gyilkosságok történtek. Karakterünk egy pár videó szalagra is ráakad és nyomozni kezd az ügyben, ám nagy hibát követ el, mert a természetfeletti erők nem nézik ezt jó szemmel.

Most újabb TV spotoknak örülhetünk, rögtön háromnak is.

Címkék: spot upcomings sinister

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr404815639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsézön 2012.10.03. 14:53:49

K.rva hangerő rá volt nyomva a gépemre... 2. videónál majdnem leestem a székről! :D Kicsit elbambultam. A dobozból kimászós kicsit olyan "annyira erőlködünk, hogy nagyon ütős és haj de durva legyen 'majd besz@runk, de inkább viccesre sikerült" jelenet számomra. Sztori a szokásos 1000 +1, de azért várom, mint a legtöbb horrort. Fogyasztó vagyok! :D

süti beállítások módosítása