Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

V/H/S - újabb jelenet

2012.10.01. 12:29 Csabi87

Sok mindent nem fűznék most hozzá a V/H/S-hez, azt hiszem mostanra mindenki tisztában van azzal, hogy miről is van szó, lényegében egy áldoku stílusban készült horror antológiáról, amelyben ilyen fasza jelenetekre lehet számítani:

Címkék: videó jelenet upcomings v-h-s

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr594811214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsézön 2012.10.01. 15:16:59

Állandóan erről a részről mutogatnak. Remélem azért tartogat még valamit! A jelenet egyébként tényleg jó csak azt nem értem, hogy a csóka miért és hogyan kameráz éppen? Lemaradtam volna a magyarázatról?

Tökibá 2012.10.01. 18:33:43

Na, most az van, hogy én már láttam a filmet.
:)
.vod-ban már jó ideje hozzáférhető.
Szerintem teljesen okés a film, bár aki majd jön a szokásos, found footage-ellenes faszságaival (remegő kéz, hangok, ugráló kamera, stb.), az gondolkodjon el rajta, hogy miért is nézett meg egy ilyen filmert ezredszerre is?
Dzsézön:
Luke Skywalker vajon tényleg élt?
;)

Dzsézön 2012.10.02. 10:38:56

@Tökibá: Nem ironikusan kérdeztem. Láttam elég kézi kamerás filmet ahhoz, hogy logikát ne keressek bennük. Itt azonban tényleg nem értem. A fején van a kamera vagy mi a szösz? Kezében nincsen semmi ahogy láttam. Nincs nekem semmi bajom a found footage filmekkel. 80% szarra simán jut 20% ami bőven nézhető.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.10.02. 11:43:01

Megnéztem én is a filmet, holnap ha minden jól megy lesz is róla írás, szóval most nem is nyilatkoznék :D
Egyébként igen @Dzsézön a tag fején van a kamera, egész pontosan a szemüvege ilyen jaj de menő.

Dzsézön 2012.10.02. 13:12:20

@Csabi87: Köszi! Így már világos a dolog.

süti beállítások módosítása