Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Cockneys vs. Zombies - red band előzetes és poszter

It's fucking disgusting!

2012.08.04. 10:56 Csabi87

E hónap végén érkezik az angol mozikba az idei év egyik legjobbnak tűnő zombi filmje a Cockneys vs. Zombies című produkció, amelyben az éppen Olimpia-lázban égő London lakósai néznek szembe egy nagy halom zombival.

A filmből korábban már volt pár kép a blogon, viszont az előzetesre eddig várnunk kellett, de azt kell mondanom, hogy megérte, hiszen tényleg egy szórakoztató és zombi henteléstől sem mentes produkciónak nézünk elébe.

Sajnos az előzetes (tovább mögött) angol nyelvű, de azért ajánlom mindenki figyelmébe, mert még nyelvtudás nélkül is elég megnyerő képsorokat kapunk. Én már alig várom, hogy lássam mi sül ki ebből!

Cockneys-vs-Zombies-UK-Poster.jpg

Címkék: előzetesek zombi upcomings cockneys vs zombies

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr274694622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spawn85 2012.09.12. 13:26:50

Augusztus végén megnéztem a filmet a FrightFest-en Londonban, hát...ekkora (jó értelemben vett) állatságot régen láttam már. :) Gyakorlatilag végigröhögtem az egész filmet.

Egyébként külön öröm volt, hogy a vetítésen ott volt az egész stáb, nekem pedig Michelle Ryan az egyik kedvenc színésznőm, vele találkozni mindig óriási élmény.
Azt viszont sajnáltam, hogy ezúttal ő pont nem maradt ott a vetítés utáni beszélgetésre, illetve afterparty-ra. De az egyik férfi főszereplővel, Harry Treadaway-jel dumálgattam egy kicsit. Mondtam neki, hogy frankó kis filmet hoztak össze. :)
(Michelle-lel meg azért összefutottam azóta többször is, úgyhogy ő sem maradt ki. :) )

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.09.12. 22:18:42

@Spawn85: :) huh, biztos hatalmas élmény lehetett, a vetítés is, meg találkozni a szereplőkkel, nagyon kíváncsi vagyok én is a filmre, az előzetes remek és a leírtak alapján azt hiszem nem fogok csalódni :)

Spawn85 2012.09.13. 17:47:25

@Csabi87: Igen, az volt. (Mondjuk minden filmes esemény nagy élmény, amire el tudok jutni. :) )
Ami külön mókás volt, hogy a nézőtér fele benne volt a filmben zombi statisztaként, (ezt egyébként Matthias Hoene rendező is megjegyezte, amikor a vetítés előtt bevonult a stáb és ő szólt pár szót a filmről) így volt nagy nevetés meg sikítás, amikor valaki felismerte magát. (Én sajna a forgatás idején még nem laktam Angliában pedig tuti jelentkeztem volna én is. :) )

Egyébként több angol ismerősöm is panaszkodott, hogy elég kevés moziban játszották itt az Egyesült Királyságban (nekem szerencsém volt, hogy eljutottam a FrightFest-re), valószínű amiatt, mert egy elég alacsony költségvetésű független film, viszont október 22-én elvileg kiadják már DVD-n és Blu-ray-en is itt.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.09.14. 09:47:31

@Spawn85: ezért szomorú, hogy itthon ilyen nincs.. nem is feltétlen az, hogy magyar horror, hanem hogy a külföldit se hozzák be felirattal legalább és mutatják be egy kis horror filmes fesztiválon... szerintem egyébként lenne rá igény itthon is... persze olyanra gondolok, ahol hasonló filmeket utatnak be, alacsony költségvetésű, független filmeket, amelyek jók - nem értek hozzá, de gondolom ezek túl nagy pénzbe se kerülnének.

A DVD-t pedig várom :) Nagyon kíváncsi vagyok tényleg:)

süti beállítások módosítása