Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Walking Dead 3. évad - Ismét egy spoileres kép

2012.06.14. 16:33 Csabi87

Újabb fotó a The Walking Dead 3. évadának forgatásáról, ezúttal ismét picit spoileresen, bár, aki a legutóbbi képet megnézte, az bátran kattinthat a továbbra, ugyanis a kép témája ugyanaz, a különbség annyi, hogy ez már tényleg magán a forgatáson készült, nem pedig egy rajongó csípte el a pillanatot.


twd-merle-kep2.jpg

Címkék: sorozat kép zombi the walking dead

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr484586967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RolloJuve 2012.06.15. 11:12:19

Igen Merle-t visszaírják a sorozatba, nem tudom előzetesen erre volt e koncepció. Egyébként mi a véleményetek a sorozat és a képregény közti eltérésekről (ugye pl. se Daryl, se a bátyja nem szerepel a képregényben)?

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.06.15. 13:16:46

@RolloJuve: Őszintén szólva én egyelőre nem kezdtem bele a képregénybe, pont azért, hogy a spoilereket valamelyest elkerüljem, egyébként hány füzetet érdemes elolvasni, hogy a történésekben eljussak oda, ahol a sorozat tart?:)

RolloJuve 2012.06.15. 18:44:28

@Csabi87: a 12. füzet vége az ugyanott van, ahol a 2. évad vége. Ez egyben a 2. kötet vége is, 1 kötet(volume)=6 füzet(issue, kiadvány). A Herschel farmján történő események csak a 10-12-ben vannak, nincs annyira szétnyújtva, mint a tévében. Szóval eddig mindenféleképp érdemes elolvasnod, mert vannak benne extra történések meg karakterek, de ugye viszonylag sokminden meg hiányzik, ami csak a sorozatban volt. Ezek a dolgok vegyesen jók vagy rosszak, általában külföldi oldalak is ezen a véleményen vannak. Azért figyelmeztetlek, én sem akartam tovább olvasni, de már a 60. résznél tartok :D

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.06.15. 18:54:28

@RolloJuve: Köszi az infókat :)
Akkor addig csak bepróbálkozom vele, mert kíváncsi vagyok, de mondjuk majd megpróbálok leállni:D mert sajnos a jó öreg Shanes dolgot is jó néhány résszel a vége előtt megtudtam és így már jóval korábban letargiába estem:D

RolloJuve 2012.06.15. 20:50:06

@Csabi87: Igazán nincs mit, jó szórakozást hozzá!

süti beállítások módosítása