Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Chernobyl Diaries - UK poszter

2012.05.23. 12:07 Csabi87

Az amerikai közönség már a héten láthatja a Paranormal Activity-s Oren Peli legújabb filmjét a Chernobyl Diariest, amelyet mi majd csak június 21-étől nézhetünk a mozikban.

A produkciót persze már nem kicsit várjuk, ezt jól példázza az is, hogy egész sok poszt született már a film kapcsán, ezeket egyébként folyamatosan címkéztük is, így ide kattolva egyszerűen elérhetőek ezek a bejegyzések.

A Chernobyl Diaries egyébként az Egyesült Királyságba is egy kis csúszással érkezik, így a szigetország lakói hivatalosan majd csak június 22-én nézhetik meg a horror-thrillert, ennek kapcsán érkezett is egy poszter, amely így néz ki:

Chernobyl-Diaries-UK-Poster.jpg

Címkék: poszter upcomings chernobyl diaries

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr314532467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

badseed 2012.05.23. 15:54:56

a magyar címét hallottad már? röhej...

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.05.23. 22:01:11

@badseed: Igen, pont ma olvastam... és teljesen igazad van... Ideglelés Csernobilban....
1. Az Ideglelés 1. rész szerintem egy túlértékelt ócska film, egyszerűen nem is értem azokat akiknek az tetszik.
2. Ez a film nem kézi kamerás lesz.

És akkor ezzel azt hiszem a főproblémákat körül is írtuk...
Ha teszem azt most hallanék először a filmről ezzel a címmel akkor meg nem nézném... és nem hiszem, hogy ezzel egyedül vagyok így.

Egyébként még az is érdekes lehet, hogy a külföldi kiadó vagy gyártó cég erre rábólint? Sajnos nem vágom, hogy mennek ezek a magyar címek, lehet csak a magyar jogtulajdonos gondol egyet, de ha én Oren Peli vagyok, meg a külföldi kiadó, akkor hevesen rázom a fejemet erre az ötletre, mert egy baromság...

Na de majd még lehet posztban kitérek erre:D

Reméljük a szinkron legalább jó lesz:D

Sparrow · http://movietank.blog.hu 2012.05.24. 19:49:51

Nyilván az Ideglelést akarják ezzel meglovagolni, hátha a sok gyökér azt hiszi, folytatás.

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.05.24. 20:14:40

@Sparrow: Jó ez nyilván így van, de az Ideglelés jó volt? Komolyan, a második rész oké, rendben van, aláírom... de az első, minősíthetetlen volt szerintem.
A sok gyökér pedig szerintem erős jelző, igazán nem tehetnek arról, hogy egy okos marketinges megpróbálja megvezetni őket.

süti beállítások módosítása