Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Chernobyl Diaries - újabb jelenet a filmből

2012.05.17. 16:25 Csabi87

Jövőhét végén érkezik az amerikai filmszínházakba Oren Peli legújabb filmje a Chernobyl Diaries, amelyről a blogon már egészen sok bejegyzés született, képekkel, előzetesekkel és poszterekkel gazdagítva, ezeket ide kattolva meg is találjátok.

Új infó még, hogy Magyarországra június 21-én érkezik a film, tehát tulajdonképpen csak egy szűk hónapot kell várnunk.

A poszt apropója pedig egy új jelenet, amelyben 2 percen keresztül bujkál az egyik szereplőnk, Amanda.

Címkék: videó amerikai upcomings chernobyl diaries

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr724521884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cyril 2012.05.18. 20:04:19

Rég vártam ennyire egy filmet már, volt rengeteg infó már róla; poszter, képek, bemutatók. A megjelenés május 25., már csak egy hét :)
Bár jó lenne hozzá egy HUN felirat Csabi, ebben szeretném a segítségedet kérni. A terv egyszerű: 25-én megjelenik, 26-án megnézed, 27-én kész a felirat :D:D:D
Köszi Csabi számítunk rád :D
BIG THX!!!

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.05.18. 21:01:21

@Cyril: Sajnos a feliratot nem ígérem, már csak azért sem, mert azon a hétvégén nem is érek rá, meg igazából már vagy 1 hónapos lemaradásban vagyok az Inkubus feliratával is, mert annyira nem jutottam oda :D
Viszont június 21-én jön nálunk is a film, valszeg feliratosan, bár lehet kap szinkront, persze tudom, hogy az még egy hónap:D
Na de egyébként szerintem lesz más is aki készít feliratot :)

Cyril 2012.06.29. 22:24:48

Ki látta már a filmet magyar felirattal, vagy akárhogy? Rég nem vártam már így filmet, de nem lelem semmilyen 't' oldalon, vagyis camos volt, de az gázos volt... persze én Csakis Moziba akarom megnézni :D, vagy megveszem BLUURAYEN :D

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.06.30. 09:12:58

@Cyril: :D Nekünk egyelőre kimaradt (szégyen vagy nem szégyen) nem volt pénzünk moziba menni, de amint megnézte valamelyikünk írunk róla :) Mondjuk én is nagyon kíváncsi vagyok rá, bár a visszhangok alapján inkább egy erős közepes, na de az se rossz:)

süti beállítások módosítása