Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

My Horror Project - teaser előzetes

2012.05.04. 14:09 Csabi87

Pár hete már írtam néhány sort a My Horror Project című áldokumentarista stílusban készülő filmecskéről, sőt akkor egy meglehetősen gyér posztert is láthattatok. 

Nos azóta a forgatások megkezdődtek és ezúttal egy videóanyag is érkezett, majd négy percben.

Ezt mondjuk egy picit sokkalom, viszont az érdeklődésemet jobban felkeltette, mint a poszter vagy a szinopszis, amely a 12 egy tucat hatást keltette. Na de az előzetes kérem szépen némi reményre ad okot, legalábbis szerintem. Persze ne tessék semmi überfaszára számítani, de úgy néz ki a szellemeket látni fogjuk, vér is lesz, és habár picit amatőr szaga van az egésznek, egy közepes akármi tényleg kisülhet belőle. Én mindenesetre drukkolok.

Az előzetes a tovább után raktam.

 

Címkék: előzetesek áldoku footage upcomings my horror project

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr734487349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása