Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Poszter az Abraham Lincolnos vámpír filmből

2012.04.22. 14:35 Csabi87

Korábban is volt már néhány poszterünk Timur Bekmambetov legújabb rendezéséhez -amelyhez egyébként Tim Burton is a nevét adta - sőt mi több már előzetesek is érkeztek, ezúttal egy pár nappal korábbi posztert mutatok nektek, amellyel az Egyesült Királyságban népszerűsítik a filmet.

A produkcióval kapcsolatos eddigi posztokat egyébként ide kattolva találjátok meg.

 

Címkék: vámpír poszter upcomings abraham lincoln vampire hunter

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr344465643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FroG · http://smokingbarrels.blog.hu/ 2012.04.23. 16:02:19

Én már baromira várom a filmet, szerintem stílusos kis alkotás lesz, remélem elnyeri majd a tetszésem :D .

Csabi87 · http://talesfromtheblog.blog.hu 2012.04.23. 20:47:01

Igen én is nagyon kíváncsi vagyok rá, Bekmambetov azért látványvilágra teljesen korrekt filmeket szokott összepakolni, szóval azon a téren biztos nem lesz baj, meg mondjuk ez már az előzetesből is látszik, viszont remélem a történet se lesz túl buta :D

süti beállítások módosítása