Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rövidfilm ajánló: Scratch

2012.04.18. 18:14 Csabi87

A múltkori Camel Spiders után picit megjött a kedvem a pókos horrorokhoz, annak ellenére, hogy rühellem ezeket az állatokat, de CGI formátumban és rémtörténetben eléggé szerethetőek.

Keresgettem, kutakodtam és találtam is néhány pókos rövidfilmet, bár ugye korábban is volt már egy egész tűrhető darab a Spider Danger, nos most ismét egy teljesen okés 3-4 perces alkotást hoztam, amelyben mondjuk az egyetlen szereplő játékával lehetnek problémáink, de egyébként egy abszolút korrekt munkáról van szó.

Címkék: pók cgi rövidfilm ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr674456463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása