Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

5 új kép az Éjsötét árnyakból + magyar előzetes

2012.04.13. 16:32 Csabi87

Ami ugye a Dark Shadows, csak a májusi magyar premier miatt, magyar cím is dukál Tim Burton legújabb produkciójához, amihez most 5 új kép érkezett.

Az első egy orosz honlapról való és azon már láthatjuk is Johnny Depp-et, mint Barnabast egy kis vérrel a szája körül, amire ha jól emlékszem még nem volt példa, mert a marketinges csapat eddig többnyire kerülte a véres részleteket, bár több, mint valószínű, hogy a filmben sem kapunk sok ilyen jelenetet.

Illetve találtam egy magyar nyelvű előzetest is (tovább után pakoltam), ami alapján gyorsan el is döntöttem, hogy feliratosan fogom megnézni a filmet, mivel az eredetit figyelembe véve elég gyengének tűnik a szinkron, bár lehet azért, mert Király Attila hangját vártam.

Korábbi posztokért ide tessék kattolni.

Címkék: képek vígjáték előzetesek vámpír dark shadows upcomings

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr594394111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása