Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Texas gyilkos földjén (2011) - Texas Killing Fields

2012.03.12. 19:06 Csabi87

A Texas gyilkos földjén című film, nem igazán horror, sőt talán a thriller skatulyába se igazán tudjuk bepasszírozni, viszont a külföldi horrorral foglalkozó oldalak rendre írtak a filmről (mivel ugye sorozatgyilkosos darab) ezért úgy gondoltam, hogy ha már volt "szerencsém" hozzá akkor írok róla egy kicsit.

Tulajdonképpen egy kisvárosi bűnügyi filmről van szó, én legalábbis ebbe a sorba állítanám. Fontos tudnivaló az is, hogy igaz történetek alapján készült és a főszerepben két nyomozó áll, akik éppen egy sorozatgyilkos ügyében nyomozgatnak, aki fiatal lányokat gyilkol.

Hőseink picit nehéz helyzetben vannak, mivel a gyilkosságokat nem is igazán az ő körzetükben követték el, ezért mintegy saját szakállukra folytatják le a kis magánkciót, de mindketten szívügyüknek érzik azt, főleg azután, hogy egy ismerősük a kis Ann is eltűnik.

Van egy fajta varázsa ennek a produkciónak, hiszen ezúttal nem egy los angelesi, vagy new yorki zsaru sztorit kapunk (bár az egyik nyomozó pont New Yorkból költözött le Texasba), hanem egy kisvárosi történetet, kisvárosi rendőrökkel. Ezt pedig akár még szeretni is lehet.

A tovább után pedig a folytatást lehet találni.

Más kérdés, hogy a rendőrök mennyire szimpatikusak. Mondjuk igazán különös baj nincs velük, az őket alakító színészeket még bírom is, viszont a karakterek még se feltétlen szimpatikusak. Hol az egyik, hol a másik követi el a rendőri túlkapás vétségét, ami mondjuk még az izgalmasabb részek közé tartozik, mivel ezentúl mintha picit egysíkúak lennének.

A film hangulatával is akadnak bajok, azontúl, hogy a kisvárosi feeling valamelyest szerethető. Ugyanis valami hiányzik, én egy sokkal borúsabb és ridegebb filmet képzeltem el és értem ezt úgy, hogy talán horrorosabb produkciót vártam.

Viszont ehelyett itt csak megtörténnek a dolgok, kapunk egy halom egymásra hányt jelenetet, amelyek végtére is összefüggenek és a megoldás felé gördítik az eseményeket, de mégis olyan döcögősen teszik mindezt. Néha még talán picit össze is zavarva a nézőt, hogy akkor ez a jelenet most miért is van itt?

A történet tehát többnyire lassú és ha már ez így alakult, akkor legalább a karaktereket jobban bemutatták volna, de én ezt sem éreztem hiánytalannak.

Olyan se füle se farka volt nekem ez az egész film.

A külföldi oldalakat elnézve viszonylag jó kritikát kapott, bár a hazai vélemények jobban megoszlanak, sőt talán inkább a negatív irányba tendálnak. Lehet ezt a filmet csak az amerikaik érthetik meg igazán.

A rendezést Ami Canaan Mann vezényelte, számomra nem túl meggyőzően.

Míg az igaz történetből Don Ferrarone írt forgatókönyvet, első alkalommal. Ez szerintem eléggé meglátszik, ugyanis akármennyire is true storyról van szó, szerintem kell bele egy kis színezés, hogy a vásznon, a képernyőn is maradéktalanul működjön. A Texas gyilkos földjénből ez szerintem hiányzik.

A két nyomozó szerepében pedig Sam Worthington (A fenevad, Terminátor - A megváltás) és Jeffrey Dean Morgan (Supernatural, Watchmen) látható, valamint rajtuk kívül még Chloe Grace Moretz (A rettegés háza, Let Me In, A szem) nevét említeném meg.

Nem mondanám, hogy ez a produkció nézhetetlen lenne, viszont jónak sem nevezném semmiképpen. Egy átlagon aluli sorozatgyilkosos-nyomozós film, ami részemről 3 pontnál nem igen ér többet.

Címkék: krimi thriller gyilkos sorozatgyilkos 2011 amerikai film 3/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr884091394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása