Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

The Walking Dead 2. évad 11. rész

2012.03.06. 17:03 Csabi87

Újabb rész, ezúttal talán picit az unalmasabb fajtából, legalábbis a 10. részhez mérten mindenképpen ez a helyzet, bár egynek elment, sőt mi több ha a végét nézzük, akkor még azt is mondhatjuk, hogy durva volt.

Na de, hogy ez pontosan mit is takar, katt a továbbra, ott spoileresen folytatom.

Sorry, brother!

 

Azt hiszem mondanom sem kell, hogy a rész baromi jól kezdődött, utoljára ilyen tökös vallatást talán Jack Bauertől láttunk, de most Daryl is megmutatta, hogy mi fán terem a kemény legény karakter. Jó volt na.

A rész közepe - értem ez alatt a vallatás utáni résztől, egészen a végéig - aztán meglehetősen belassult, tulajdonképpen morális témákat feszegetett, főként Dale jó voltából, hogy meg kell-e ölni valakit, hogy megvédjük saját magukat vagy van-e más megoldás. Hát Dale meg lehetősen egyedül maradt, hiszen a csoport nagy része a srác kivégzése mellett döntött.

Viszont a végén jött a fordulat, Rickünk golyói megint visszahúzódtak a gyomorba és csak megkímélte Randallt, ám de Dale már nem örülhetett ennek, ugyanis egy tehénzabáló zombi végzett vele. R.I.P.

Igazából én baromira sajnálom, bár tisztában vagyok vele, hogy a többség utálta a karaktert, nekem az egyik kedvencem volt, még ebben a részben is, függetlenül attól, hogy ezúttal talán én is picit idegesítőnek éreztem őt. Nekem hiányozni fog, bár lehet, hogy T-dog végre előtérbe kerül.
Bírom a tagot, most se sokat láthattuk, bár legalább a döntés hozó gyűlésre meghívták, ott ha jól számoltam volt két mondata, aztán egy snitten a fát támasztotta, majd a sörétesért küldték. T-dog for president!

Na és akkor így a végére hagyva, de térjünk vissza a tehénzabáló és Dale gyilkos zombihoz, aki azért nem véletlen téblábolt a mezőn (más kérdés, hogy Dale, mi a faszt mászkált kint éjszaka... mire számított?). Nos félmeztelen zombink ugyanis a hülye gyerek Carl jó voltából került a ház közelébe, ugyanis történt az, hogy a kis porba fingó talált egy fegyvert, majd elindult az erdőbe, ahol meg talált egy zombit, aki bokáig a sárba volt ragadva, Carl dobálni kezdte kaviccsokkal, a zombi morcos lett, kimenekült a sár szorításából és Carlra vetette magát. A kis hülye persze megmenekült (de minek, wáááá), a zombi pedig éjszakára a táborhoz ért és kibelezte Dalet.

Nagyon sajnálom, hogy nem Carlt ette meg, egyszerűen baromi idegesítő a srác és ebben a részben egyszerűen hiteltelen volt minden, amit csinált. Gondolok itt arra, hogy van egy apja, egy anyja, egy Shaneje, hogy T-dogról ne is beszéljünk, aki sose csinál semmit, úgy hogy kurvára ráérne Carlra figyelni. Na de nem, a srác úgy mászkál ide-oda, ahogy akar. Nagyon nevetségesnek éreztem ezt a készítőktől. Egy annyi idős gyerekre szerintem akkor is jobban figyel az ember, ha nem egy zombiktól hemzsegő világban élünk, de itt ugyan nem. No comment.

Ja igen, még talán egy töltelék pár percről érdemes szót ejteni, hogy a jó öreg Hershel elfogadta "fiaként" Glennt, akik ezen izgultak most már megnyugodhatnak. 

Dalért pedig kár, jön a hideg idő, a tél, vajon ki más lenne alkalmas a csoportból télapónak?

Címkék: sorozat zombi the walking dead

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr164293436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása