Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rövidfilm ajánlók: Spider Danger (2012)

2012.02.22. 19:19 Csabi87

Gyerekkorom egyik első horror/thriller filmjei közé tartozott a Pókiszony című 1990-es remek, amiről, akkor még nem is igazán tudtam, hogy ezt a műfajt képviseli, de hetekig voltak rémálmaim és tulajdonképpen a mai napig nem igazán szeretek pókos horrorfilmeket nézni. Örökre szóló lelki sérülést szenvedtem, hát kösz szépen Frank Marshall.

Viszont mostani rövidfilmünk ehhez a szörnyűséghez képest egészen lájtos darab, többnyire a CGI dominál benne.

A film nem tűnik nagy durranásnak és B-horrorok egyik közkedvelt témáját a mutáns állatos fonalat igyekszik felvenni. 

Ami miatt viszont említésre méltó lehet a Spider Danger az az, hogy Andrea Ricca, írta, rendezte, effektezte, szerkesztette és tulajdonképpen egyedüliként hozta létre ezt az öt perces kisfilmecskét.

Címkék: pók rövidfilm ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr814136184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HGeeks · http://horrorgeeks.blogspot.com/ 2012.02.23. 09:54:48

A pókiszonyt még anno a HBO-n láttam először, és a mai napig elő tudom venni, mert az egyik legjobb "állatos" horror. Van egy fajta megmagyarázhatatlan hangulata, ami miatt még mindig megállja a helyét - ráadásul a mostani produkciókhoz képest ez bőven vállalható kategória.

(egyébként én se tudtam utána aludni régebben:))

süti beállítások módosítása