Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kétfejű cápa (2012) - 2-Headed Shark Attack

2012.02.21. 19:24 Csabi87

Megapiton, Megacápa, meg a faszom. Gondolhatnánk, de nem, az Asylum ugyanis úgy döntött egy kétfejű cápa sztorival folytatja a minőséginek nem feltétlen nevezhető, de a maga nemében zseniális filmjeinek sorát.

A 2-Headed Shark Attack című film valószínűleg a büdös életben nem lesz semmiben első, viszont, habár a készítők sose tudják meg, a blogon mégis a filmjük viszi az első 2012-es horrorajánlója megtisztelő címét. Persze a produkciót elnézve ez mindenképpen érdem.

Megjegyezném, hogy én bírom az ilyen ész nélküli, agyament baromságokat, főleg az Asylum szörnyes filmjei jönnek be, de én azt hiszem elmebeteg vagyok. Mindenesetre néha baromi jó szórakozást tud nyújtani egy film, amelyben mondjuk egy kétfejű cápa igyekszik borzolni a kedélyeket. Mi ez, ha nem zseniális?

A történet egy hajókiránduláson résztvevő csoportról szól, akik szépek és fiatalok, meg Charlie O'Connell. Vidáman hajókáznak úti céljuk felé, amikor is kishajójuk megrongálódik, mert a kétfejű cápa ilyet is tud, majd pedig ott ragadnak a nyílt tengeren. Ajjajj gondolhatnánk, de szerencsére egyelőre nem nagy a baj, mivel a hajót valami vízalatti hegesztő készülékkel meg lehet javítani, de addig a fiatalok és szépek, na meg Charlie O'Connell a közeli szigetre mentő csónakázik, hogy jól felfedezzék azt.

Természetesen nem kell sokat várnunk arra, hogy cápánk folytassa, amit elkezdett és két feje között egyenlő arányban megosztva a húst, mindenkit megegyen.

A tovább után folytatom spoileresen, ha egy ilyen filmben egyáltalán lehet spoilerezni.

 

 

Az az igazság, hogy a filmben színészi játékról, mint olyanról nem igazán beszélhetünk, csak csöcsökről, meg izmokról, na meg ugye Charlie O'Connellről. Viszont így is megkapunk mindent, amit egy Asylum filmtől vár az ember.

Egy rémisztően szar forgatókönyvet, sablonos szereplőket, akik olyan hülyék, mint egy döglött veréb, Carmen Electrát, aki habár szépen lassan öregszik, de még mindig mélyen dekoltált, minősíthetetlen CGI-t, amikor éppen nem a gumicápáé a főszerep, és a cseppet sem színésznek való és még csak nem is szép főszereplőt, akit a már sokat emlegetett Charlie O'Connell kelt életre.

A forgatókönyvíró azt hiszem legalább 1 hétig nem szedte az elmebajára felírt gyógyszereket, ugyanis a kétfejű cápa még hagyján - megesik -, de a süllyedő sziget, a víz alatt hegesztés (jó, ilyen lehet, hogy van, de a Balatonon még nem láttam hasonlót) és a delfineket megszégyenítő cápatrükkök egyszerűen imádni valók.

Sőt még Carmen Electrás pózolást is kapunk ha éppen valakinek erre volna igénye.

Vérbeli Asylum trash ez kérem és a műfaj kedvelői szerintem szeretni fogják, én nagyon bírtam. 

A rendezést Christopher Ray követte el, aki egy 2010-es Megacápás filmen már dolgozott ilyen minősítésben. A forgatókönyv szövegével pedig H. Perry Horton mocskolt össze pár papírlapot, aki az Asylumék egyik szellemes történetét a tavalyi A Haunting in Salem-et is jegyzi.

A szereplők közül csak három nevet említenék, akikről részben már volt szó, ugyanis Carmen Electra itt sem hazudtolja meg magát és ide is csak a cicik miatt került be, csak úgy, mint Hulk Hogan lánya Brooke, akinek az apjával szemben nem az izmai, hanem a mellei a nagyok, de színészként nagyjából egyformán "profik". Végül pedig Charlie O'Connell nevét említeném meg, aki az elmúlt években sem lett tehetségesebb.

Aki szereti az ilyen fajta Asylum trasheket, annak valószínűleg tetszeni fog a 2-Headed Shark Attack, a többiek viszont messziről kerüljék, mert sírás lesz a vége.
Annak ellenére, hogy én odáig vagyok ezért a műfajért csak 2 pontot adnék, mert tudom hol a határ, vagy túl pontoztam? 

Címkék: 2012 cápa szörny asylum amerikai film 2/10 ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr514131341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HGeeks · http://horrorgeeks.blogspot.com/ 2012.02.23. 09:59:39

Charlie O'Conell nem sokra vitte:D Az utolsó film amiben láttam, az a Kraken volt:D, úgy látom, végleg megtalálta a helyét.
Ha már horror, akkor szerepelt még a 2001-es Az ördög árnyéka c filmben, amit régen nagyon szerettem, aztán rájöttem, hogy egy szar:D

süti beállítások módosítása