Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rövidfilm ajánló: The Cost of Living (2011)

2012.02.15. 18:03 Csabi87

Sej-haj de régen is volt már rövidfilm ajánló a blogon, pedig nem azért van ez így, mert elfogytak a horror vagy thriller beütésű rövidfilmek, csak én lettem lusta. Még jó, hogy nincs főnököm, aki seggbe rúgna.

Na tegye fel a kezét, aki szereti Brandon Routh-ot! Nyilván az anyukája nem számít. Az a helyzet, hogy Routh Supermanként zseniális mellé nyúlás volt, nekem legalábbis ez a véleményem, a Chuck-ban viszont bírtam. Aztán szerepelt még a Dylan Dog-os képregény adoptációban, ahol szintén nem nyújtott kiemelkedő alakítást, bár a védelmében elmondanám, hogy maga a film sem volt maradandó élmény.

Routh tavaly egy kisfilmben szerepelt, a The Cost of Living-ben. A 10 perces szörnyes rövidfilmről nekem többnyire a Doom jutott eszembe, bár annyi bökkenő itt akad, hogy szörnyet nem igazán látunk, csak a fröccsenő nyálkát illetve szörnyvért, de az is valami.

A produkció egyébként BenDavid Grabinski első rövidfilmje, mind rendező, mind pedig íróként. Becsületére legyen mondja, hogy egész pofásra sikerült, vicces is, a történet is valamelyest kerek, a fényképezés pedig szép.

Tessék csekkolni.

 

COST OF LIVING from BenDavid Grabinski on Vimeo.

 

 

Címkék: szörny rövidfilm ajánlók

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr274106958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása