Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Gingerclown interjú Hatvani Balázzsal

2012.01.24. 18:40 Csabi87

Az idei év rengeteg horrorfilmet ígér nekünk, a már jól bekoptatott filmek folytatásaitól egészen a kis, független horrorokig. Azonban van egy film, amit azt hiszem a hazai horrorrajongók talán a legjobban várnak, legalábbis én abszolút így vagyok ezzel. A Gingerclown egy angol nyelvű, de magyar produkció, az első magyar 3D-s horror, ami azért szerintem bőven több ennél.

A blogon poszter és két előzetes (egyik és másik) is volt a filmhez, amely egy vidámparki horrortörténet dolgoz fel.

A legjobb pedig az, hogy Hatvani Balázzsal a film rendezőjével, forgatókönyvírójával sikerült összehozni egy interjút. Balázsnak ezúton is köszönöm szépen az idejét és a válaszait. 

Az eddigi interjúfordítások után pedig a tovább után ezúttal egy exkluzív interjú található. Juhej.

Először is áruld el nekünk, hogy hogyan kerültél kapcsolatba a filmezéssel, minek a hatására döntöttél úgy, hogy ezzel szeretnél foglalkozni?

Egészen kicsi korom óta filmeket nézek, és talán pont ezért átitatott ezeknek a hangulata, varázslatosnak tűnt az egész. Ahogy az is, hogy láttam, másokra is hatnak ezek a történetek, és láttam őket nevetni, vagy meghatódottnak lenni, ez valahogy rádöbbentett, hogy sokkal többről van itt szó, mint egy dobozról amiben színes képek mennek zenére. Szerettem volna a része lenni ennek az érzésnek. Aztán jöttek a Spielberg, Lucas, Dante, Landis, Zemeckis, Richard Donner filmek, és én el voltam veszve. 
 
 
Mesélnél egy picit a Gingerclown történetének az ötletéről, honnan jött ez az egész, esetleg volt valami negatív élményed a vidámparkban?
 
Nagyon régóta foglalkoztat egy vidámparkban játszódó horror, ahol egy gonosz, pokoli lény várja, hogy szórakozhasson a betévedőkkel.
A vidámpark egy egészen különleges helyet jelent nekem, ami szerintem a vidámsága mellett kellőképpen  elvont és félelmetes is. 
Hiszen vajon ki tudja, mi is lakik a vidámparkokban, mikor senki nem látja? Ideális hely rémeknek éjszaka, egy-egy eltűnt gyerek fel sem tűnik, csak a csámcsogás töri meg a park csendjét :) 
 
Komolyra fordítva csak pozitív dolgokat tudok elmondani a  Vidámparkkal kapcsolatban, remélem a film hatására még többen látogatják meg és megmaradhat a jelenlegi helyén, mert szerintem maradnia kell. De az azért beigazolódott, hogy egy vidámpark a sötét éjszaka során bizony izgalmas érzéseket kelt az emberben.
 
A gyártás részéről Lippert Krisztián Producer mondta rá az igent az ötletemre, és neki köszönhetően valósult meg a film. És persze Kiss Leventével ezen a filmen is együtt dolgoztunk, akitől szerintem szintén várhatunk érdekes és egyedi saját filmeket a következő években.
 
A filmben szereplő gonosz karakterek közül van-e kedvenced? Na és ha igen, akkor ki és miért pont ő?
 
Nagyon kedvelem mindegyiket, és nehéz választani, de talán Gingerclown, Braineater (Agyfaló)  és Stomachcruble (Gyomorforgató) a kedvenceim.
Ginger azért, mert ő egy nagyon összetett karakter, sokkal több van benne, mint amit csak egy filmben ki lehet hozni, és kellőképpen gonosz és vicces is. Nem egy megszokott bohóc, az biztos. Betegesen félelmetes karakter :)
 
 
Ugye ezek a karakterek igazi nagy ágyúk hangján szólalnak meg, hogy sikerült őket megnyerni és milyen volt velük együtt dolgozni?
 
Álomszerű a szereposztás, mert a legelején amikor tárgyalni kezdtünk az ügynökségekkel L.A-ben, velük szerettem volna elkészíteni a filmet. 
És a végén sikerült. Tim Curry igaz legenda (szó szerint, ő volt Ridley Scott Legenda  című filmjében a Sötétség fejedelme),  Lance Henriksen hasonlóképpen zseniális,
nekem Sigourney Weaver mellett mindig ő volt a kedvencem az Alien filmekből. Emellett rendkívül aranyos ember, minden perc élmény volt a vele való munkában.
Persze Sean Young, Michael Winslow és Brad Dourif is lenyűgözőek, és a tudat, hogy a Gyerekjáték Chucky-ja, a Rendőrakadémia ezer hangú mestere és egy olyan díva, akinek Harrison Ford sem tudott ellenállni replikáns létére, az én filmemben szerepelnek, és az én
dialógusaimmal játszanak, leírhatatlan érzés. 
 
Nagy megtiszteltetés volt, és egyben egy állomása az elmúlt éveknek, amíg azon dolgoztam, hogy ezek az álmaim megvalósulhassanak. 
A megnyerésük pedig sok mindennek köszönhető, a forgatókönyvnek, a film egyedi stílusának, és talán a személyemnek is egy kicsit.
Én nagyon nem úgy gondolkozom, mint mások, és ez úgy tűnik pozitív ilyen esetekben is.
 
Egyébként már a kezdetektől fogva angol nyelvű filmben gondolkoztál?
 
Ez egy érdekes kérdés, mert ugye a nagy klasszikusok, mint a Vissza a Jövőbe, az Aliens, a Goonies, a Star Wars és az Indiana Jones pl. bár amerikai filmek, de zseniális magyar szinkronnal láttam őket kicsinek. Felnőtt fejjel kerestem a hangokhoz az arcot...:) 
De úgy gondolom, hogy egy alkotó célja, hogy az alkotásával örömöt okozzon másoknak, és így alapvető céljának kell tekintse azt is, hogy ezt minél több emberhez el tudja juttatni, hiszen ez is motiválja őt. Az angol nyelv ehhez elengedhetetlen. De ha megnézi bárki a Thelomeris szereplőgárdáját, látja, hogy nincsenek éles határok hazai és amerikai színészek között.
 
Van kedvenc jeleneted a filmből?
 
Sok kedvenc jelenetem van, de mikor az Ashley Luke Lloyd által játszott Sam-et kergeti az "Everjoy Vidámparkon" keresztül Gingerclown, majd egy lepukkant, igazi 80-as évek hangulatát idéző öltöző kabinban játszanak macska-egér játékot, az nagyon nagy kedvenc. 
 
 
Gondolom a forgatás során rengeteg vicces és emlékezetes dolog történt. Van esetleg ilyen sztorid, amit szívesen megosztanál velünk?
 
Erin Hayes, aki Jenny-t játssza a filmben az egyik éjszakai forgatásnál épp egy fegyverrel lőtt egy hatalmas pókra, mikor a hátrálás közben szó szerint belezuhant egy dodgembe, és ha már ott volt, pihent is egy kicsit. Tényleg vicces volt... De kiemelhetném azt az eszméletlen, hihetetlen, leírhatatlan mennyiségű nyálkát ami ezekhez a lényekhez társul. Az egész stáb állandóan tele volt nyálkával, senki nem menekülhetett. Pont mint Bill Murray a Szellemirtókban, mikor először találkozott Slimer-el a Waldorf Astoria-ban. 
De Lance-el is nagyon jó volt a közös munka, sokszor le kellett állnunk, mert túl viccesek voltak a dialógok, ami jó érzés persze annak, aki írta őket.
 
A vicces részeken túl, azért néha akadnak nehézségek is, a Gingerclown forgatása során mi volt a legnagyobb kihívás számodra?
 
Ez egy animatronikus szörnyekkel telepakolt, vidámparkban játszódó film, aminek az a célja, hogy jól nézzen ki, egyedi és szerethető legyen, és lehetőleg sokan megnézzék. Mindezt 3D-ben forgatva :) Minden nehéz volt.
 
A film magyar bemutatójáról lehet már tudni valamit?
 
A bemutató dátumáról a forgalmazók döntenek, és tárgyalunk velük, nagyon remélem, hogy hamarosan láthatja mindenki a filmet.
 
Melyik a kedvenc horrorfilmed?
 
Talán a Poltergeist, mert hihetetlenül igényes, látszik, hogy Spielberg rendezte valójában. De nagyon szeretem Don Coscarelli Phantasm filmjeit, alig ismerik, mindenkinek ajánlom őket, de Sam Raimi Evil Dead 1-2  / Army of Darkness filmjei is nagyon tetszenek, és a Tales from the Crypt nagy kedvenc.
 
 
A Gingerclown mellett készül egy másik filmed is a Thelomeris, ehhez a filmhez mikorra várható előzetes, illetve lehet-e tudni valami t a bemutatójáról?
 
A Thelomeris más munkákat igényel, mint a Gingerclown, de dolgozunk azon, hogy mihamarabb láthassák az emberek, mibe is tettünk ennyi évi munkát. Lesznek még
meglepetések a film körül:)
 
Mik a jövőbeni terveid? 
 
Több filmtervem is van, egészen eredeti történetek szerintem, amiket nagyon jó lenne megvalósítani, és ha rajtam múlik, a Thelomeris mellett el is kezdem ebben az évben az egyiküket.
Szeretnék továbbra is filmeket és történeteket alkotni, világokat létrehozni, és megmaradni embernek ebben a nagyon nem egyszerű világban és szakmában.  Ez tényleg nem könnyű.
Továbbá szeretném, ha a filmjeim olyan érzésekett adnák a nézőknek, amit nekem adtak régen a Vissza a Jövőbe , Star Wars vagy az Indiana Jones filmek. Vagy akár a Forrest Gump. 
 
És persze jó lenne megint bejárni a Skywalker Ranchet és az Industrial Light & Magic-et, mert nagyon jól éreztem magam ott, de ehhez ugye kell a "Nagyfőnök" beleegyezése megint :) 
 
És legfontosabbként pedig ha sikerül áttörni az utolsó falakat is, akkor pedig segíteni akarom azoknak az álmait, akik utánam jönnek és hasonlóan szeretnék megvalósítani a gyermeki énjüket, mert tudom milyen az, ha nincs senki aki ebben segítene. Főleg itthon.

Képek: origo

 

Címkék: interjú 3d upcomings gingerclown

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr203743716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs93 · http://zs93.blogspot.com 2012.01.24. 20:27:24

Köszönjük az interjút, tetszik. Remélem, tényleg hamarosan látható lesz a film. Odáig jutottam, hogy a Gingerclown jobban érdekel, pedig a Thelomeris nagyon kíváncsivá tett korábban. Persze ettől függetlenül mindkét filmet várom, csak végre tényleg kerüljenek már moziba, majd jöjjenek ki DVD-n/BD-n! :D

süti beállítások módosítása