Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Cápák éjszakája 3D (2011) - Shark Night 3D

2011.12.22. 19:05 Csabi87

Cápák, éjszaka, 3D-ben, ez szinte kötelezően jól kell, hogy elsüljön, főleg ha hozzávesszük a járulékos elemeket, teszem azt a bikinis lányokat. David R. Ellis és kis csapata tehát jogosan bizakodott és várta, hogy "bankot robbantanak". A terv azonban nem jött össze, a 25 milliós költségekkel szemben, a nyitó hétvégén mindössze 8 millió volt a bevétel, és igazából a 25 milliót a mai napig nem termelték vissza. A Cápák éjszakája megbukott 3D ide, 3D oda.

A történet nem az a bonyolult fajta, adott egy pár fiatal, akik úgy döntenek, hogy kőgazdag barátnőjükhöz utaznak hétvégére, mert ott van víz, napsütés és egy menő kéró. Ezt azért már lehet szeretni. Karaktereink egy darabig élvezik is a kényelmet, a vizet és a simogató napsugarakat, ám de csak hamar egy cápa rondít bele a hétvégébe és az egyik srácba. Majd másokba is. Nagyon röviden ennyi, ezek után pedig a szokásos "menekülős" rész veszi kezdetét, amibe azért itt egy kis csavart is próbáltak a készítők beletenni.

Nos, fontos tudni, hogy a filmmel kapcsolatban igazából nem voltak elvárásaim, jók semmiképpen sem, így hát nem is estem olyan nagyon pofára. Pedig könnyen így járhattam volna.

A film bevezetése egészen jóra sikeredett, viccelődös (na nem olyan eredeti módon, de azért elmegy), karaktereink ugratják egymást, egy-két poénnak szánt valami is akad, amik azért nem olyan rosszak, tehát van egy fajta feeling. Gondoltam majd ebbe az irányba megy tovább a film, de nem. Túl komolyan vették és egy idő után lényegében eltűnnek a poénok, pedig azt hiszem egy vicces cápás film jobb irány lett volna. Már csak amiatt is, mert a drámainak szánt részek picit röhejesek, a színészek nem igazán vannak a helyzet magaslatán, főleg a néger srác. Nála talán még Ving Rhames is drámaibb...

Aztán felmerülhet a karakterek problémája is, mert igazából ők csak úgy vannak. Bár erre nem feltétlen adok mínusz pontot, mivel nem is vártam, hogy jól megírt karakterek lesznek, ne tegyétek Ti sem. A történetben egyébként rossz fiúk is akadnak, ők azok a sablon rossz fiúk, tehát az egyik csúnyán néz és azért rossz fiú, a másik meg azért mert bolond. De na, jól van ez így egy olyan filmben, ahol tavi cápák vannak. Jó mondjuk a tavi cápák jelenlétét megmagyarázták a filmbe, én ezt be is nyaltam, mert fingom nincs róla, hogy megtörténhet-e, amíg a Zalán nem úszik fel cápa a Balatonba, addig nem is érdekel túlzottan. 

A 3D. Nyilván ugye nem 3D-ben láttam a filmet, mert itthon nem került be a mozik kínálatába, de olyan furán 3D-nek tűnt ez. Mert azért valamilyen szinten a normál verzióban is észrevehetek azok a részek, amelyeket direkt a 3D kedvéért pakoltak a filmbe. Ebből nem volt túl sok. Legalábbis amennyi nekem feltétlen szemet szúrt, hogy nesze 3D. 

A cápa CGI egész jó lett, mondjuk 25 millióból, és no name színészekkel (jó, most egy picit túlzok, mert Sara Paxton horror szinten nem no name, csak még talán nem olyan ismert) legyen is pénz erre. Volt.

A jóságok között még a zenét említeném meg, dinamikus, fasza, pont, ami kell, és ehhez az operatőri munka is jól társul. Pacsi érte.

A vége előtt pedig akkor nézzük gyors a készítőket. A rendezést a már említett David R. Ellis műve, aki Végső Állomásokat, Kígyókat a fedélzeten rendezett. A forgatókönyvet Will Hayes és Jesse Studenberg munkája, előbbi eddig sorozat részeket írt, míg utóbbinak ez az első komolyabb munkája. Talán ezért is nem túl acélos.

A főbb szerepekben pedig Sara Paxton (Az utolsó ház balra remake, The Innkeepers), Dustin Milligan (Slither, Pillangó hatás 2.), Chris Carmack (Pillangó hatás 3.), Katharine McPhee (ő csinos, csak azért írtam ide) és Joel David Moore (A balta) látható.

És akkor pontozás. Hát vállalva azt, hogy túlpontozom én egy 6-ost oda ítélnék a filmnek, hangsúlyozom abszolút elvárások nélkül ültem neki, és tény, hogy akadtak negatívumok, de mindezek ellenére egészen jót szórakoztam, látványos cápa támadásokat is kaptam, bár tény, hogy cici nem villant, ami mindenképpen hátrány, mert egy ilyen filmben ez talán kötelező.

Címkék: állat 3d cápa 2011 amerikai film 6/10 ajánlók gyilkos állat

A bejegyzés trackback címe:

https://talesfromtheblog.blog.hu/api/trackback/id/tr213436819

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xamuraj 2016.08.08. 19:12:40

No,ez valami botrányszar volt.Nem tudom,a sorok írja odafent mit nézett...

süti beállítások módosítása